دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
حجت الاسلام محمد محمودی/ مرکز خدمات

حوزه/دبیر شورای مشاوران مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: قناعت و زهد لازمه زندگی طلبگی است و اگر طلبه این دو خصوصیت را داشته باشد، در زندگی موفق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمد محمودی، دبیر شورای مشاوران مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، در هشتمین سفر از سفرهای استانی رئیس و مدیران این، مرکز با حضور در شهرستان های طبس، بشرویه، فردوس، سرایان و آرین شهر استان خراسان جنوبی، با مدیران، اساتید و طلاب خواهر و برادر مدارس این شهرستان ها دیدار و از طلاب ممتاز تجلیل کرد.

وی در این دیدارها با بیان اینکه حضور در حوزه‌های علمیه افتخار بزرگی است که نصیب طلاب شده است، گفت: باید خدا را شکر کنید که در میان متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه شما انتخاب شده‌اید.

وی با اشاره به این که عده‌ای از طلاب از فعالیت‌های مرکز خدمات اطلاعات کافی ندارند، بیان کرد: هدف اصلی حضور در مدارس علمیه، اطلاع‌رسانی کافی از خدمات مرکز است تا طلاب با این خدمات آشنا شوند.

دبیر شورای مشاوران مرکز خدمات حوزه با بیان اینکه پیشرفت کشور بستگی به دیانت مردم دارد، ابراز داشت: تدین و تعهد مردم که از حوزه‌های علمیه تأمین می‌شود، حکومت طاغوت را نابود کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی به اقتضائات زندگی طلبگی اشاره کرد و گفت: قناعت و زهد لازمه زندگی طلبگی است و اگر طلبه این دو خصوصیت را داشته باشد، در زندگی موفق خواهد شد.

دبیر شورای مشاوران مرکز خدمات حوزه های علمیه، در این دیدارها همچنین، گزارشی از فعالیت های مرکز خدمات ارائه و سپس از طلاب ممتاز تجلیل کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha