پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
حجت الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که حرکت در مسیر قرآن، حرکت در مسیر الی الله است، یادآور شد: تمسک به قرآن تنها راه نجات بشریت از بحران های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی عصر حاضر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئيس دانشکده علوم قرآنی لرستان، گفت: امروز دشمنان با به راه انداختن پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی سعی می کنند معنویت مکتب قرآن را تحریف کنند و در این راستا تمام سرمایه های مادی خود را بکار گرفته اند.

وی با اشاره به این که حرکت در مسیر قرآن، حرکت در مسیر الی الله است، یادآور شد: تمسک به قرآن تنها راه نجات بشریت از بحران های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی عصر حاضر است.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که امروز ریشه تمام انحرافات فکری و عقیدتی دوری از معارف قرآنی است، به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب اشاره کرد و افزود: نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکا هراس دنیای استکبار را دو چندان کرد، چرا که دشمنان نگران گسترش معارف قرآنی هستند و سعی دارند به هر نحو ممکن جوانان را از معنویت دور نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به این که مردم ولایی ایران اسلامی به ویژه لرستان همواره مردمی حامی قرآن، علما و روحانیت بوده اند، خاطر نشان کرد: آیت الله العظمی بروجردی در مکتب قرآن پرورش یافت و افتخار بزرگ مردم لرستان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha