یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام مرتضی دهشت

حوزه/ امروز آمریکا به طور مستقیم اعلام می کند که جمهوری اسلامی منافع او را به خطر انداخته و این امر یعنی همه دنیا و مستضعفان جهان با خط دهی انقلاب، متوجه شده اند چه کاری باید انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از مشهد، حجت الاسلام مرتضی دهشت، در جمع طلاب غیرایرانی مشهد، با اشاره به  تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران و تلاش های آمریکا برای جلو گیری از صدور پیام های آن، گفت:  انقلاب اسلامی ایران برای منطقه و مسلمانان الگو و خط دهی ایجاد کرده، لذا آمریکا از آن هراس دارد و رژیم سعودی نیز ماموریت دارد تا مانع این کار شود.

این تحلیلگر سیاسی، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره وظیفه انقلاب یعنی دفاع و حمایت از مستضعفان جهان و این امر که هدایت مردم، خط و مرز ندارد، گفت: دشمنان از گذشته تا الان قصد مهار انقلاب را داشته و دارند، اما نتیجه عکس می گیرند، البته امروز روش خود را تغییر داده و به نفوذ روی آورده اند.

وی ادامه داد: امروز آمریکا به طور مستقیم اعلام می کند که جمهوری اسلامی منافع او را به خطر انداخته و این امر یعنی همه دنیا و مستضعفان جهان با خط دهی انقلاب، متوجه شده اند چه کاری باید انجام دهند.

حجت الاسلام دهشت در ادامه به دستگیری تفنگداران آمریکایی اشاره کرد و افزود: این کار موجب شد که اقتدار انقلاب اسلامی در همه جای دنیا بیشتر از پیش شناخته شود و امروز مبلغان وظیفه دارند این هویت و اقتدار را تبلیغ کنند.

وی با بیان اینکه دستگیری تفنگداران آمریکایی کار بزرگی بود که قدرت پوشالی آمریکا را درهم شکست، ابراز داشت: مقام معظم رهبری نیز آن را کار خدا دانستند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی به ویژگی آینده نگری و روشنگری مقام معظم اشاره کرد و ابراز داشت: انقلاب اسلامی با انقلاب هایی مانند مشروعه و نفت، به لحاظ هدف متعالی و ایجاد حکومت اسلامی که انتهایی ندارد تا به نهضت حضرت مهدی(عج) بپیوندد، تفاوت دارد.

حجت الاسلام دهشت با اشاره به این که امام خمینی(ره) واژه «می توانیم» در جامعه نهادینه کرد، افزود: دشمنان می دانند که اگر مسلمانان بخواهند هدف متعالی داشته باشند، دنیا را خواهند گرفت، لذا هر کدام از طلاب غیرایرانی باید خود را منجی، ناجی و نماینده مکتب اهل بیت(ع) بدانند و هدف متعالی داشته باشند.

وی در ادامه به حاکمیت الهی و مقبولیت مردمی به عنوان دو شرط برای ماندگاری نظام اسلامی ایران اشاره کرد و رهبری هوشمندانه نظام که نگاه بین المللی دارد را مرجعیتی ارزشمند معرفی کرد و خطاب به مبلغان غیرایرانی گفت: باید مراقب باشید که سخنان شما موجب خطرآفرینی برای مستضعفان جهان نشود.

حجت الاسلام دهشت، مقام معظم رهبری را خلف صالح امام راحل خواند و ابراز داشت: یکی از تفکرات استکباری این است که اگر رهبر یک کشور را بترسانند، ملتش هراس خواهند داشت، اما به لطف الهی، رهبری ایران هوشمندانه و مقتدر است و از مواضع انقلاب و جمهوری اسلامی کوتاه نمی آید.

وی، عزت امام راحل به معنی نفوذ ناپذیری و یکی از ویژگی های مهم ایشان دانست و ابراز داشت: در روز رحلت امام، همه پرچم های سازمان ملل برای احترام به این شخصیت بزرگ، نیمه برافراشته شد که نشان دهنده جایگاه امام(ره) در دنیا بود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: 22 بهمن روز شکرگزاری است و مردم باید با حضور پر شکوه خود، دشمنان را نا امید تر از گذشته کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha