چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام خمینی

حوزه/ مدیر مدرسه فاطمیه شیراز با اشاره به ابعاد گسترده انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمین عزت و عظمت بخشید.

خانم دستغیب، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز،  با تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: با ظهور  انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) تمامی کشورهای مسلمان در گوشه و کنار جهان به خود آمدند و با بیداری اسلامی در منطقه شاهد تحولات عظیمی شده ایم که بی تردید انقلاب اسلامی تاثییر بسزایی در رشد آن داشته است و قطعاو عزت و سربلندی مسلمانان در تمام دنیا مدیون حرکت تاریخی امام راحل می باشد.

وی اضافه کرد: بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی در دنیا طنین انداز شد و امروزه در سی و هفتمین سال انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عظمت مسلمانان هستیم که همه، مدیون رهبری امام و خون مطهر شهداء انقلاب اسلامی هستیم.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شیراز به وظایف روحانیون و طلاب اشاره کرد و گفت: طلاب و معاونین مدارس علمیه باید به جهت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و افزایش آگاهی نسل جوان نسبت به ریشه ها، اهداف و سیر تحول و دست آوردهای نهضت امام(ره) کوشا باشند.

وی افزود: امروزه باید بیشتر از قبل به شعارهای اصلی انقلاب تکیه کرد و با ترویج این شعارها در محیط اطراف جامعه و معرفی آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و اندیشه ها و سیره حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری قدم بر داریم.

دستغیب به اقدامات برنامه ریزی شده از سوی این  مدرسه علمیه در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت:  به منظور آشنایی طلاب خواهر این مدرسه علمیه، نشست بصیرتی و روشنگری پیرامون علل و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی با حضور 60 نفر از طلاب و اساتید این حوزه علمیه، روز سه شنبه 20 بهمن ماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 در سالن اجتماعات حوزه علمیه رضویه شیراز برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این نشست، حجت الاسلام جاوید از اساتید برجسته حوزه، به ایراد سخن خواهد پرداخت.

مدیر مدرسه فاطمیه شیراز، به دیگر برنامه ها و فعالیت طلاب اشاره کرد و گفت: نمایشگاه صنایع دستی از آثار خواهران طلبه که جدید‌ترین محصولات صنایع‌ دستی خود را به نمایش گذاشته اند در فضای مدرسه فاطمیه شیراز از روز دوشنبه 19 بهمن ماه به مدت یک هفته دایر می باشد.

وی افزود: افتتاح چنین نمایشگاه هایی در حوزه علمیه فاطمیه، شرایط خوبی برای بازدید کنندگان فراهم می کند و هم به معرفی آثار طلاب می پردازد، این امر جدای از تاثیراتی که در بخش به نمایش گذاشتن آثار طلاب دارد، فرهنگ ایرانی را نیز به بازدید کنندگان بیش از پیش معرفی می کند.

انتهای پیام .. / .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha