چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام محمود رجبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: حضور باشکوه و دشمن شکن ملت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشانه قدرشناسی آن ها نسبت به نعمت والای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: مردم بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان می دهند که برخلاف تبلیغات سوء دشمنان ، بسیار قرص و محکم پشتیبان ولایت فقیه هستند و وصیت امام(ره) را در این باره به خوبی عمل می کنند.

وی با بیان این که استکبارستیزی و مبازره با ظلم و ستم، شاخصه مهم انقلاب اسلامی است، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز اخیراً فرمودند وجود جریان بی اعتقاد به مبارزه با استکبار برای نظام خطرناک است چه آن که استکبارستیزی ویژگی جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی حضور آحاد ملت مبارز و بصیر ایران اسلامی در 22 بهمن را نماد و تجلی آگاهی و وحدت ملی توصیف کرد و افزود: دهه مبارک فجر یادآور رشادت ها و حماسه سازی های جوانان برومند این مرز و بوم است که با لبیک به ندای حضرت امام (ره) جانانه در برابر استبداد و استکبار ایستادند و 22 بهمن جاودان را برای ما خلق کردند.

قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) بیان داشت: این ایام برای همه کسانی که دل در گرو انقلاب و آرمان های آن دارند، مایه مسرت و شادمانی و انرژی و نشاط مضاعفی است که در روز راهپیمایی 22 بهمن به اوج خود می رسد.

وی اضافه کرد: ما با حضور حماسه آمیز در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر آن که با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان می کنیم با رهبری معظم انقلاب نیز اعلام وفاداری کرده و اعلام می داریم که نخواهیم گذاشت که میراث عظیم امام و شهدا در دست نااهلان انقلاب بیافتد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha