یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
منبر

حوزه/ مدیر مدرسه محمودیه شیراز، از برگزاری مسابقات "منبر پنج دقیقه ای" با حضور طلاب این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام اسماعیل کمالی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهارداشت: این حضور حماسی باعت ناکامی دشمن در رسیدن به اهداف خود شد.

مدیر مدرسه محمودیه شیراز افزود: مردم ایران اسلامی و همیشه در صحنه با راهنمایی های روحانیت و طلاب که برگرفته از رهنمودهای حضرت امام بود اگاه شدند و به ندای هل من ناصر حضرت روح الله، لبیک گفتند.

وی به برگزاری مسابقات ورزشی مدرسه محمودیه شیراز در ایام پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: مسابقات ورزشی مدرسه علمیه محمودیه شیراز، در رشته های فوتسال در 6 تیم با حضور 30 نفر از طلاب و در تنیس روی میز با شرکت 30 نفر، تیراندازی با حضور 40 نفر، مسابقات رزمی در رشته کنگ فو 25 نفر، در سالن های ورزشی ذوالفقار، بعثت و هلال احمر برگزارشد

وی اضافه کرد: در پایان این مسابقات که دیروز انجام شد، به تیم های برتر جوایزی از سوی مدرسه محمودیه شیراز به رسم یادبود ایام یوم الله اهداء شد.

حجت الاسلام کمالی به اقدامات انجام شده این مدرسه در دهه مبارک فجر هم  اشاره و خاطر نشان کرد: یک دوره مسابقات قرائت قرآن، ترتیل و صوت با حضور 10 نفر از طلاب و اذان با حضور13 نفر، مسابقات منبر پنج دقیقه ای با حضور 5 نفر از طلاب، تجوید نماز 8 نفر، روضه خوانی 4 نفر از طلاب این حوزه علمیه در ایام دهه فجر انجام شد.

مدیر مدرسه محمودیه شیراز گفت: جشنواره سرود در دو گروه 12 نفر متفاوت و تئاتر در دو گروه 18 نفره پیرامون      توسط طلاب اهل هنر و فرهنگ این مدرسه برگزار شد.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست های بصیرتی و توجیهی طلاب این حوزه پیرامون مسائل پیروزی انقلاب اسلامی و اندیشه های حضرت امام(ره) با حضور در نمازخانه مدرسه محمودیه شیراز با حضور اساتید و معاونین برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha