سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
انتخابات

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه قم گفت: بی شک انتخاب کاندیداهای اصلح از سوی مردم زمینه رشد و تعالی هر چه بیشتر نظام اسلامی را فراهم می کند.

حجت الاسلام و المسلمین محامد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که انتخابات یکی از جلوه های مهم حضور مردم و نقش آفرینی موثر آن ها در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: همان طور که در بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری مشاهده می کنیم اهمیت و حساسیت  انتخابات به ویژه که این بار شاهد برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم، اقتضا می کند که همه مردم ایران از هر قشر و طیف سنی و سلیقه سیاسی در این همایش بزرگ شرکت کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: در واقع حضور آگاهانه و با بصیرت در میدان انتخابات یک وظیفه مهم دینی ، ملی و اجتماعی است که نمی توان از آن شانه خالی کرد.

وی همچنین با تاکید بر این که حضور حداکثری در انتخابات عمل به وصیت امام (ره) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری است، گفت: در کنار بحث حضور حداکثری ، شناخت اصلح نیز وظیفه دیگر ماست که به این طریق زمینه اعتلای هر چه بیشتر نظام و انقلاب در سطح جهان فراهم می شود و ان شاءالله کشور ما از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی به مرحله ای برسد که بیش از پیش برای همه کشورهای اسلامی الگو باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha