پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه با تاکید بر ضرورت رقابت سالم کاندیداها، تصریح کرد: استمرار امنیت ملی، تضمین پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور و افزایش عزت ملی با حضور حداکثری در انتخابات محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، خانم محمدی، در نشست انتخاباتی، در مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه، شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی ملی خواند و گفت: مهم ترین وظیفه مردم، شرکت و حضور حداکثری در عرصه های مهم انقلاب به خصوص انتخابات است.

وی با تاکید بر ضرورت رقابت سالم کاندیداها، تصریح کرد: استمرار امنیت ملی، تضمین پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور و همچنین افزایش عزت ملی با حضور حداکثری در انتخابات محقق می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، شناخت را اولین قدم در انتخاب اصلح دانست و افزود: مطالعه سوابق کاندیداها، برنامه های ارائه شده توسط آن ها، تحقیق و مشورت با افراد صاحب نظر و مؤمن از راه های شناخت کاندیداهای اصلح می باشد.

محمدی با بیان اینکه اگر به تنهایی قادر به شناخت افراد اصلح نبودیم می توان بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب به فهرست های معرفی شده از از سوی افراد مؤمن رجوع کرد، ابراز داشت: قطعأ اعتماد به افراد انقلابی و مؤمن، در انتخاب اصلح و شایسته کمک بسزایی خواهد کرد

 وی در پایان، ولایت پذیری و موضع گیری نسبت به فتنه را از ویژگی های کاندیدای انقلابی خواند و تأکید کرد: شرکت گسترده در انتخابات هفتم اسفند، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان ارتقاء می بخشد.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha