دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
مسجد جمکران

حوزه/ واحد ارشاد و پاسخگویی خواهران مسجد مقدس جمکران با حضور ۵۳ استاد پاسخگو، ۲۰ استاد مشاوره، ۳۴ استاد حلقه معرفت در حال خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی است

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، رسالت فرهنگی مسجد مقدس جمکران تبیین موثر عقاید، احکام و اخلاقِ مبتنی بر معارف قرآن و اهل بیت(علیهم السلام)، گسترش فرهنگ مهدوی و حس حضور امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) در زندگی است که به همین منظور واحد ارشاد و پاسخگویی خواهران این مکان مقدس با بهره‌مندی از اساتید خبره، ظرفیت بانوان زائر و ارتباط‌ گیری مناسب با آن‌ها در دو سطح ملی و جهانی به ایجاد فضای مناسب در پاسخگویی به سوالات شرعی، اعتقادی و رفع شبهات اقدام کرده است.
این واحد در طرح ربیع‌الانام مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز در سه سطح کارشناسی، تخصصی و عمومی آماده پاسخگویی به بانوان زائر است.
خاطر نشان می شود،پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی به صورت حضوری و تلفنی، مشاوره اعتقادی، مشاوره غیر اعتقادی شامل خانواده، تربیت فرزند، ازدواج(قبل و بعد از ازدواج)، کودک و نوجوان، و ... و مشاوره وسواس(به صورت تخصصی) و همچنین حلقه‌های معرفت به دو صورت نشست‌های صمیمی و تبلیغ چهره به چهره از جمله فعالیت‌های واحد ارشاد و پاسخگویی خواهران مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز است.
بخش پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی واحد خواهران به صورت حضوری در مسجد مرمر، شبستان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، صحن جامع مهدوی، جنب باب الشهاده(درب یک)، محدوده‌ی چاه عریضه و نمایشگاه صحن جامع مهدوی جنب درب 6 مسجد مقدس جمکران فعالیت خواهد داشت.
همچنین از طریق شماره تلفن مسجد مقدس جمکران (37256060 – 025) با داخلی‌های 334، 426، 306، 291 و 247 به صورت تلفنی پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی انجام خواهد شد.
مرکز مشاوره واحد خواهران مسجد مقدس جمکران نیز پنج جایگاه در شبستان حضرت زهرا(سلام الله علیها) مستقر کرده تا بانوان زائر برای مشاوره به آنها مراجعه کنند.
برپایه این گزارش:بخش­های پاسخ به سوالات، مشاوره و حلقه‌­های معرفت خواهران از تاریخ بیست و هشتم اسفندماه 94 فعالیت خود را آغاز کرده و تا سیزدهم فروردین ماه روزانه پنج شیفت سه ساعته به صورت یک­سره از 10 صبح الی 1 بامداد با حضور 53 استاد پاسخگو، 20 استاد مشاوره و  34 استاد حلقه معرفت فعالیت خواهد داشت که مجموع فعالیت این بخش­ها 431  شیفت سه ساعته است.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha