پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت‌الاسلام قوامی

حوزه/ امام جمعه پردیسان گفت: دستاوردهای انقلاب، دستاوردی دست نیافتنی برای مدعیان حقوق بشر در جهان است و دشمن نمی تواند این مسائل مهم را بعد از ۳۷ سال ببیند و سکوت کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، ضمن گرامیداشت12 فروردین روز جمهوری اسلامی با بیان اینکه12 فروردین دارای دو بُعد جمهوریت و اسلامیت است، گفت: اسلامیت روح و جمهوری جسم نظام است و جمهوریت بدون اسلامیت هیچ گونه معنا و مفهومی ندارد.

امام جمعه پردیسان بیان داشت: مردم ایران در روز 12 فروردین در یک همه پرسی و دمکراسی جذاب و قوی و دشمن شکن، مردم سالاری حقیقی و دینی را به جهانیان نشان دادند و از این طریق خشم ابرقدرتها را برانگیختند.

وی بیان داشت: غرب با به وجود آمدن نظامی مقتدر بر پایه اسلامیت و دموکراسی مردمی و دینی ناراحت و خشمگین بودند چون نظام کامه خود را وابسته به صهیونیستها می دانستند و عملا قدرت  امریکا  را در دست سرمایداران وابسته به اجتماع صهیونیستی می دیدند و این مسئله خود حقارتی بزرگ برای آنها به وجود آورده بود.

امام  جمعه پردیسان افزود: اما نظام نوپای جمهوری اسلامی بر پایه اسلامیت و ولیّ فقیه، با ظهور خود، ادامه حیات غرب و چپاول گری را از آنها قطع کرده بود و همین امر باعث شد غرب و جبهه استکبار، در طول 37 سال از پیروزی انقلاب نتواند خشم و کینه نسبت به مردم و کشور ایران را از یاد ببرد.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی گفت: در نظام وابسته غرب، حکومت و قدرت اصلی از آن سرمایه داران صهیونیستی است، آنها هستند که رئیس جمهور امریکا را انتخاب می کنند و این مسئله باعث شده امریکا از دموکراسی حداقلی برخوردار باشند.

امام جمعه پردیسان به دستاوردهای 12 فروردین اشاره کرد و ابراز داشت: قطع شدن دست استعمار گران غرب وشرق، ظهور نظام بر اساس جمهوریت و اسلامیت، بیداری مظلومان و ستمدیده گان درجهان، صلابت و اقتدار نظام در منطقه و خاومیانه و شرکت 60 درصدی مردم در دمکراسی همه این ها دستاور بسیار مهم انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی ابراز داشت: این ها، دستاورد دست نیافتنی برای مدعیان حقوق بشر در جهان است و دشمن نمی تواند این مسائل مهم را بعد از 37 سال ببیند و سکوت کند، به همین دلیل از روی حسادت و کینه، تمام تلاش و عوامل  خود را بکار گرفته تا ملت  را به زانو دربیاورد.  

وی افزود: مشکل غرب، با ایران، در مردم سالاری دینی و اسلامی و ارکان انقلاب که در رأس آن ولی فقیه است، می باشد چون حکومت آنها در کمال حقارت و پشت پرده از سوی اسرائیل برگزیده می شود و به همین دلیل منتخبین ریاست جمهوری در امریکا باید تمام سعی خود را برای رضایت اجتماع صهیونستی بکار گیرند تا بتوانند با حمایت آنان رئیس جمهور شوند و در واقع دموکراسی در امریکا معنایی ندارد.  

حجت الاسلام و المسلمین قوامی ابراز داشت: مردم، دولت و ولی فقیه سه مثلث این نظام اند و در رأس مردم و دولت ولی فقیه قرار دارد و جامعه با سخنان حکیمانه هدایت می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha