یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/یک دبیرخانه علمی برای بررسی بیانات رهبری در حوزه باید تشکیل شود و در این کمیته نظرات اساتید و طلاب حوزه علمیه در مورد حوزه انقلابی جمع آوری شود و این نظرات مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  محسن زاده چهارشنبه شب در نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به جایگاه مجمع نمایندگان طلاب گفت: این مجمع  جایگاه بسیار رفیعی در دیدگاه امام (ره) و رهبری دارد و باید از این جایگاه در راستای فرمایشات امام راحل و رهبری استفاده کنیم.

وی با اشاره به تأکید امام (ره) و رهبری معظم انقلاب در استفاده از طلاب در تصمیم‌گیری‌ها بیان کرد: امام (ره) فرمود، مطمئن باشید که قوی‌ترین بازوی شما طلاب جوان حوزه‌های علمیه هستند و نمی‌شود که آنها را حساب نیاورید و رهبری نیز فرموده‌اند که من به حضور نمایندگان طلاب در سطوح تصمیم‌گیری حوزه معتقدم و اشتراک طلاب در تصمیم‌گیریها به  حوزه کمک خواهد کرد.

نماینده طلاب و فضلای استان آذربایجان شرقی در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: یک دبیرخانه علمی برای بررسی بیانات رهبری در حوزه باید تشکیل شود و در این کمیته نظرات اساتید و طلاب حوزه علمیه در مورد حوزه انقلابی جمع‌آوری شود  و این نظرات مورد بررسی قرارگیرد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha