سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
کتاب تنهای باهم

حوزه/ كتاب «تنهایِ با هم» ویژه ایام اعتكاف از سوی انتشارات مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم به قلم حجت الاسلام محمد یوسفیان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب مذکور در قالب داستاني در فضاي اعتكا‏ف، معتكف را با مسائل اخلاقي، اجتماعي، اعتقادي، خصوصاً امام زمان (عج) آشنا مي كند.

خوانندگان با خواندن کتاب با موضوعاتی چون: رسانه، بحث تفکر، نماز، آشنایی با مکان های دینی، اُنس با روحانی، روابط با خانواده، آشنا می شوند.

كتاب «تنهایِ با هم» سرگذشت دختر دانشجویی است که با عمل عبادی اعتکاف آشنا شده و با حضور در جمع معتکفان با افرادی برخورد می کند که به دور از پُست و مقامشان، بدون القاب در این جمع معنوی حضور پیدا کرده اند و با معبود خود به راز و نیاز می پردازند؛ این امر سبب انگیزه در وی شده تا در این مسیر گام بردارد.

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت اعتكاف می فرماید: «توصيه من اين است كه در اين سه روزي كه شما در مسجد هستيد، تمرين مراقبت از خود بكنيد ...، كتاب كه مي خوانيد، ... در همه اين چيزها رضاي الهي را بر هواي نفس ‌تان مقدم بداريد.

جهت دریافت این كتاب با تخفیف 50% می توانید به انتشارات مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم به آدرس: خیابان شهدا، كوی آمار، بن بست شهید علیان مراجعه و یا با شماره تلفن 02537737801 داخلی 7 تماس حاصل نماید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha