چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 376864
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
پیام زن

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شماره پنجم و ششم ماهنامه فرهنگی اجتماعی «پیام زن» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ماهنامه مذکور در حوزه فرهنگی- اجتماعی زن، خانواده و سبک زندگی به ارائه مطالبی در چارچوب: گزارش، احکام، مشاوره، گفت وگو و... می پردازد.

برخی از عناوین نشریه که به اسفند 94 و فروردین 95 اختصاص دارد، عبارتند از: «تو از بهشت آمده ای»، «تلاش شبکه های ماهواره ای برای مادرگریزی در خانواده ها»، «این بار به نفع کودکان سرطانی»، «تبیان، سایتی که دختر و پسرها را به هم می رساند»، «خانه سبز»، «عمه حزب الله، گفت وگو با سیده زهرا موسوی»، «هویتی در یک قاب»، «شانه ای می خواستم برای گریه کردن».

* پدر و مادرها بلد نیستند بچه تربیت کنند!

در قسمتی از نشریه و در گفتاری از حجت الاسلام والمسلمین قرائتی می خوانیم: بسیاری از مادران و پدران مان بلد نیستند بچه تربیت کنند. یک مثال بزنم: مادر قاشق را پر از غذا می کند و به بچه می گوید: بخور؛ اگر نخوری، می دهم به داداش یا خواهرت. یعنی برای این که بچه غذا بخورد بین او و خواهر یا برادرش یک حسادت و رقابتی ایجاد می کنیم. اصلا ما لقمه ای که در دهان بچه می گذاریم، همراه هیجان در رقابت است. این کار درست است؟... .

 دیگر عناوین نشریه عبارتند از: لبخند بکاریم»، «خرید روزانه بهتر است یا ماهانه»، «سین هفتم، سوریه؛ گزارشی واقعی به روایت مادران و همسران مدافعان حرم»، «دلهرۀ زیستن در شهری آشوب زده»، «نکند سنگ به پیشانی گنبد بزنند»، «انگار برای همیشه پیدایش کردم»، «یکی زن و دیگری مرد: یوسف و مریم!»، «خرید هم آدابی دارد!»، «بهار جوانی را دریابید»، «دشواری ازدواج برای دختران»، «اگر می خواهید وسط قلب همسرتان جاخوش کنید، این کارها را فراموش نکنید»، «مزاج ها و وعده های غذایی» و... .

تازه ترین شماره ماهنامه «پیام زن» به صاحب امتیازی: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در 96 صفحه و با قیمت 3500 تومان، منتشر شده است.

علاقه مندان جهت ارتباط با نشریه به پایگاه اطلاع رسانی: www.eshragh.info  مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha