سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 376975
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
حجت الاسلام اکبرزاده - حوزه خواهران مازندران

حوزه/ از پژوهشگر حوزه علمیه خواهران مازندران، به عنوان مولف برتر بانوی استان در اختتامیه اولین نمایشگاه تخصصی بانوان تجلیل گردید.

خانم فاطمه اردشیری معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» بیان کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران دارای تالیفات و تحقیقات زیادی در زمینه های مختلف علوم دینی، فقهی، تفسیری  است که توسط طلاب و اساتید این مدیریت تدوین گردیده است.

وی افزود: طلاب خواهر حوزه استان در پایان مقطع سطح 2(کارشناسی)  و مقطع 3( کارشناسی ارشد) پایان نامه ارائه می دهند که این تحقیقات و پایان نامه ها از نظر محتوایی و علمی بسیار غنی بوده و اکثریت آن قابلیت کتاب شدن را دارند.

معاون پژوهش حوزه خواهران مازندران خاطرنشان کرد: در اختتامیه اولین نمایشگاه تخصصی بانوان استان که با حضور چشمگیر حوزه خواهران مازندران با دو غرفه علوم دینی و مشاوره مذهبی برگزار گردید از خانم سپبده مقیمی استاد حوزه خواهران به عنوان مولف برتر استان به دلیل نگارش مقالات متعدد در فصلنامه های علمی، پژوهشی، کسب رتیه عالی از پایان نامه، با موضوع" هجرت به منظور رفع استضعاف با محوریت آیه 97 سوره نسا( که در دست انتشار است)، استاد راهنمای تحقیقات طلاب تجلیل گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha