یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 377227
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
اردوی طلاب مدرسه علمیه رسالت قم در اردبیل

حوزه/معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری اردوی تهذیبی-آموزشی طلاب شهرستان صحنه خبرداد.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری اردوی تهذیبی-آموزشی طلاب و روحانیون شهرستان صحنه خبر داد و عنوان داشت: اردوی طلاب و مبلغان مدرسه امیرالمؤمنین (ع) شهرستان صحنه با هدف ارتقای رشد علمی، اخلاقی و تهذیبی طلاب برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مواردی که موجب ارتقاء و اعتلای طلبه می گردد تقویت بنیه اخلاقی می باشد که این مهم به واسطه زیارت قبور مطهر ائمه اطهار علیهم السلام و تبعیت از مکتب آن ها تحقق خواهد یافت.

وی ابراز داشت: این اردوی سه روزه که با هدف زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، طلاب و روحانیون، اساتید و مسئولان مدرسه امیرالمؤمنین (ع) با علما و مراجع عظام نیز دیدار داشتند.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: کارگاه های آموزشی با حضور علما و اساتید برجسته با محوریت تهذیب طلاب نیز برگزار گردید.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: طلاب علاوه بر اینکه از فضای معنوی حرم مطهار حضرت معصومه (س) بهره مند شدند با حضور در کلاس های مشاوره و آموزشی بنیه علمی و اخلاقی خود را نیز تقویت کردند.

وی در پایان با بیان این که 40 طلبه مدرسه امیرالمؤمنین (ع) شهرستان صحنه در این اردو شرکت نمودند، تصریح کرد: طلاب با شرکت در برنامه های فرهنگی و تهذیبی راهکارهای تقویت و ترویج برنامه های فرهنگی را نیز با حضور اساتید برجسته بررسی کردند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha