یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
امام زمان(عج)

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد از برگزاری جشن نیمه شعبان در این مدرسه خبر داد.

خانم سمیه موحدی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه این مراسم عصر ۱۵ شعبان با حضور طلاب و مردم برگزار می شود، اظهارداشت: در این مراسم اساتید حوزه در خصوص وظایف منتظران و ویژگی های حکومت جهانی صاحب الامر عج به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی برگزاری مراسم مولودی خوانی و دعا خوانی را نیز از دیگر برنامه های جشن نیمه شعبان در مدرسه علمیه فاطمیه س خرم آباد برشمرد.

برگزاری ختم قران در مدرسه علمیه فاطمیه س خرم آباد 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد در ادامه  از برگزاری ختم قرآن کریم با شرکت طلاب و عموم در این مدرسه خبر داد و تصریح کرد: این برنامه به صورت روزانه، از ابتدای ماه مبارک رمضان هر صبح اجرا می شود.

موحدی با اشاره به اینکه علاوه بر برگزاری ختم قرآن مراسم احیا شب های قدر نیز با حضور طلاب و مردم در این مدرسه برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد:بیان احکام و ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان نیز توسط اساتید حوزه از دیگر برنامه های جانبی مدرسه علمیه فاطمیه س خرم آباد است.

وی از پاسخگویی اساتید خواهر این مدرسه به صورت روزانه و تمام وقت، به سوالات شرعی بانوان خبر داد و گفت: بانوان علاوه بر مراجعه حضوری به مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد، به صورت تلفنی نیز می توانند سوالات شرعی و احکام دینی خود را با اساتید خواهر حوزه در میان بگذارند.

فعالیت تبلیغی ۱۰۰ فارغ التحصیل و طلبه این مدرسه در جامعه

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از فعالیت قریب به ۱۰۰فارغ التحصیل و طلبه این مدرسه در اماکن تبلیغی خبر داد و بیان داشت: این افراد با حضور در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی،مدارس، مجامع عمومی ، پایگاه های مقاومت بسیج و جلسات خانگی به تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام در بین مردم خواهند پرداخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha