چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین بر لزوم توجه به تهذیب طلاب همزمان با تحصیل آنان تاکید کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را بکار گیریم که طلاب موفقی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحویل دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در دیدار مدیر جدید حوزه علمیه شهرستان آوج، با تاکید بر ارتباط بیش از پیش مدیران مدارس و اساتید با طلاب، گفت: مدیر مدرسه و اساتید باید طلاب را همانند فرزندان خود بدانند و بر درس و بحث و تهذیب آنان نظارت کنند.

وی بر لزوم توجه به تهذیب طلاب همزمان با تحصیل آنان تاکید کرد و ابراز داشت: باید تمام تلاش خود را بکار گیریم که طلاب موفقی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحویل دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه افزود: آوج یکی از شهرهایی است که می تواند درجذب جوانان علاقه مند به دروس حوزوی موثر باشد وامیدواریم گام های موثری در ارتقا حوزه این شهرستان برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان با قدردانی از امام جمعه آوج و مسئولین در احیا مدرسه علمیه در این شهر، خاطرنشان کرد: تاسیس و تقویت حوزه های علمیه شهرستان ها مایه خیر و برکت است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha