یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
بازدید مدیر حوزه قزوین از منزل روحانی شهید حجت الاسلام ابراهیم مظفری

حوزه/ شهدا و ایثار گران برای پایداری انقلاب اسلامی، عزت و استقلال این مرزوبوم از خود گذشتند تا امنیت و آرامش را به ما هدیه دهند، لذا باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، به همراه معاون امور طلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه قزوین، با حضور در منزل روحانی شهید حجت الاسلام ابراهیم مظفری،  با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

مدیر حوزه علمیه  استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای 8 سال دوران انقلاب و دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردان دلاوری بودند که اجازه ندادند این سرزمین به دست اجانب بیفتد.

وی به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: طلاب و روحانیون بسیجی، در جبهه های نبرد حق علیه باطل، علاوه بر کار تبلیغی، به عنوان یک رزمنده در تمام عملیات ها وماموریت ها حضوری تاثیر گذار داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به رشادت و دلاوری شهید مظفری در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این شهید والامقام با لبیک به ندای امام خمینی(ره)، درس و بحث را رها کرد به جبهه ها شتافت و به آرزوی خود که شهادت بود، رسید.

مدیر حوزه علمیه قزوین، توجه آحاد مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان به وصیت نامه های نورانی شهدا را را ضروری خواند و گفت: وصیت های نامه شهدا گنجینه های ماندگار و ارزشمندی محسوب می شوند که درس ایثار، فداکاری، ازخودگذشتگی، ولایت مداری و ظلم ستیزی را به ما می آموزند.

وی در پایان تاکید کرد: شهدا و ایثار گران برای پایداری انقلاب اسلامی، عزت و استقلال این مرزوبوم از خود گذشتند تا امنیت و آرامش را به ما هدیه دهند، لذا باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha