یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
صفی خانی

حوزه / حجت الاسلام صفی خانی گفت:قرآن روح ماه رمضان بوده واین ماه بهترین فرصت برای آزادی ورهایی از بند گناهان و خودسازی می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین موسی صفی خانی در محفل انس با قرآن شهرک المهدی مینودر گفت:در ماه مبارک رمضان خداوند میزبان و روزه دار مهمان اوست وجنس پذیرایی خدای تبارک وتعالی از مومنان روزه دار با پذیرایی دیگربندگان از یکدیگر متفاوت است.

رئیس تبلیغات شهرستان قزوین به اثرات تاثیرگذار این ماه مبارک در جسم وروح انسان اشاره و  بیان داشت:ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است که بتوانیم خود را از هواهای نفسانی وگناه دوری نماییم واگر به خواسته خدا عمل کنیم آزاد هستیم وراه آزادی نیز استغفار ومغفرت از درگاه خدای متعال می باشد.

وی به تلاوت قر آن مجید در مساجد ،امام زاده ها وحسینیه ها اشاره و  خاطرنشان کرد:مراسم تلاوت خوانی این کتاب آسمانی امروز نه تنها در استان ما بلکه درسراسر کشور این مراسم با حضور آحاد مردم به  خصوص نسل نوجوان وجوان برگزار می گردد که این حضور نشان دهنده این است که ملت ایران با این کتاب آسمانی بیش از همیشه مانوس بوده وخواهند بود.

حجت الاسلام صفی خانی در پایان خاطرنشان کرد: قاریان وکسانی که این آیات نورانی را تلاوت می کنند سعی نمایند با تلفظ صحیح وهمچنین معانی این آیات بیشتر توجه وتدبر نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha