جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
بیانیه حزب الوفاء

حوزه / اقدام اخیر آل خلیفه پوشاندن ضعف نظام از اجرایی کردن نقشه اولیه ای که در تبعید ایشان داشت بوده و تلاش برای کشاندن آیت الله عیسی قاسم به دادگاهای آل خلیفه با هدف ذلیل کردن مردم و ضربه به شخصیت نمادین عیسی قاسم صورت می گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه» حزب اسلامی الوفاء بحرین در بیانیه ای، دستور نظام آل خلیفه برای محاکمه  آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر برجسته دینی در بحرین در ماه اگوست آینده را محکوم کرد.

این دادگاه به تهمتی واهی که مربوط به جمع آوری خمس است تشکیل خواهد شد. همچنین اشخاص دیگری مانند رئس دفتر و مسئول حقوق قانونی دفتر نیز در این دادگاه محاکمه خواهند شد.

حزب اسلامی الوفاء بحرین در بیانه ای که امروز یکشنیه منتشر کرد این اقدام را نسنجیده و زشت دانست و آن را حاوی بسیاری تناقضات خواند.

در این بیانیه تاکید شده است: این اتهام زنی ها به آیت الله  عیسی قاسم با هدف منحرف کردن نگاه ها از اقدامات غیر قانونی حکومت برای سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم صورت می پذیرد؛

این حزب افزود: اقدام اخیر آل خلیفه پوشاندن ضعف نظام از اجرایی کردن نقشه اولیه ای که در تبعید ایشان داشت بوده و تلاش برای کشاندن آیت الله عیسی قاسم به دادگاهای آل خلیفه با هدف ذلیل کردن مردم و ضربه به شخصیت نمادین عیسی قاسم صورت می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha