یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حمایت از شیخ قاسم

حوزه/ تجمع کنندگان در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم، با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای دفاع از دین و مقدسات و کشور خود اعلام کردند و تاکید کردند در این راه برای پرداخت هرگونه هزینه ای آماده هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی افزایش محاصره شهر الدراز توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه، تجمع کنندگان در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم، با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای دفاع از دین و مقدسات و کشور خود اعلام کردند و تاکید کردند در این راه برای پرداخت هرگونه هزینه ای آماده هستند.

تجمع کنندگان تاکید کردند ما به دنبال درگیری نیستیم و بر این باوریم که تنها راه خروج از بحران سیاسی کشور، راه حل سیاسی و گفتگوی جدی است و تجمع ما در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم برای تامین سلامت و امنیت کشور برای همه است.

تجمع کنندگان در این بیانیه بر نکات زیر تاکید کردند:

1. تجمع ما در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم بر اساس انگیزه های دینی و ملی است؛ چراکه دین و کشور ما به خاطر تصمیمات تنش زا و تحریک کننده نظام در خطر است.

تجمع ما برای این است که صدای خود را برای حفظ سلامت و امنیت کشور برای تمام مردم آن بلند کنیم تا شاهد تبعیض و ظلم نباشیم.

2. تصمیم اخیر نظام مبنی بر سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و حمله به نمادهای دینی و مذهبی و فرهنگی و نهادهای سیاسی شیعه در کشور، نوعی ظلم طایفه ای علیه شیعیان است که سکوت در برابر آن جایز نیست.

3. ما در تجمع بزرگ خود در مقابل منزل شیخ بزرگ خود به دنبال درگیری و تنش نیستیم بلکه جمع شده ایم تا صدای مظلومیت خود را به گوش جهان برسانیم و اعلام کنیم برای دفاع از دین و مقدسات و کشور خود حاضریم هر بهایی را بپردازیم.

4. اهداف ما در تجمع مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم مشخص و روشن است و به منزله فریادی در برابر استکبار و ظلم علیه شیعیان است که سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم از جمله این رفتارهای ظالمانه است.

5. ما محاصره منطقه الدراز را محکوم می کنیم و بر این باوریم این اقدام آل خلیفه، شکنجه دسته جمعی مردم و نقض ساده ترین حقوق مدنی آنها است و تاکید می کنیم که این اقدامات نمی تواند مانع تجمع مردم و رفت و آمد مؤمنان غیور به این شهر بشود و این مردم به موقع ثابت خواهند کرد که از فرهنگ و آگاهی و بصیرت و مسئولیت پذیری بالایی برخوردارند و هیچ گاه تن به ذلت و خواری نخواهند داد و دین و رهبران دینی خود را تنها نخواهند گذاشت.

6. در پایان خواستار حل و فصل جدی و عادلانه بحران کشور بر اساس پاسخ به مطالبات مردم و اصلاح امور و توقف سرکوب مردم و آزادی زندانیان هستیم و بر این باوریم که زندان ها باید از زندانیان انقلابی خالی شود و گفتگوی جدی با مردم برای حل بحران آغاز شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha