سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه دراستان لرستان با تاکید بر اهتمام همگان بر تحقق اقتصاد مقاومتی ، خواستار معرفی محصولات داخلی به مصرف کنندگان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی با حضور در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته فرهنگی اقتصادی استان لرستان در «بوستان گفتگو تهران» از نزدیک در جریان روند دستاوردهای اجرایی استان در حوزه های مختلف قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد سپس در سخنانی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه ها می تواند در رونق و پیشرفت استان ها در بخش های گوناگون مؤثر باشد افزود: امید است با برگزاری این قبیل نمایشگاه ها بصورت مستمر و دوره ای در طول سال، موجبات رونق فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مناطق مختلف کشور و استان ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه استان لرستان از پیشینه غنی دینی و فرهنگی بوخوردار است، تصریح کرد: این نمایشگاه ها فرصتی فراهم می آورد تا سایر اقوام با ریشه های کهن، اخلاق، آداب و معاشرت مردم مناطق مختلف ایران اسلامی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه احیای پتانسیل ها و ظرفیت های اقتصادی استان در بخش های مختلف نیز بخشی دیگر از برنامه ها و اهداف برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی استان لرستان است، خاطرنشان کرد: لرستان با دارا بودن ظرفیت ها و توانمندی های متعدد می تواند در بخش معرفی تولیدات داخلی خود به کشور و همچنین صادرات نیز نقش مهمی ایفا نماید.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نیز گفت: برای تحقق این شعار نیازمند برگزاری نمایشگاه ها به منظور معرفی تولیدات به سایر مناطق هستیم و در این زمینه باید با همت و عزم جدی گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی از عزم جدی دستگاه های اجرایی استان و استاندار لرستان در برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: برگزاری هفته های فرهنگی و اقتصادی و نمایشگاه های اینچنینی می تواند در احیای ارزش ها، فرهنگ و معرفی ظرفیت های استان ها در حوزه های مختلف مؤثر باشد و موجبات رشد و شکوفایی روزافزوت ایران اسلامی را فراهم نماید.

بر اساس این گزارش، هفته فرهنگی اقتصادی استان لرستان با برگزاری نمایشگاه از ۲۵ مرداد در تهران آغاز و تا ۲۸ مرداد ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha