چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کمیته امداد

حوزه / معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از همکاری خوهران مبلغ لرستانی در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی کمیته امداد این استان خبر داد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت:حوزه علمیه خواهران استان لرستان با انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام ره استان به منظور اجرای مطلوب برنامه های فرهنگی تبلیغی خود برای مددجویان زیر پوشش این نهاد از دانش آموختگان و طلاب حوزه خواهران دعوت به همکاری نموده است.

سمیه عزیزی با بیان اینکه در این طرح قریب به ۴۰۰ نفر از اساتید ،دانش آموختگان و طلاب حوزه علمیه خواهران استان به عنوان مبلغ در برنامه های مستمر دینی،فرهنگی و اجتماعی برای آموزش مددجویان خدمت می کنند تصریح کرد:در این طرح ها مبلغان در ارتقاء دانش و آگاهی مددجویان تلاش خواهند نمود تا مددجویان در زمینه های فرهنگی و اجتماعی توانمند شوند.

وی با اعلام اینکه این تفاهم نامه به مدارس علمیه ابلاغ شده است خاطر نشان کرد:در این طرح مدیران و معاونان مدارس اساتید،دانش آموختگان و طلاب مستعد را برای تبلیغ به حوزه خواهران معرفی می کنند تا نسبت به اعزام مبلغان در برنامه های فرهنگی تبلیغی کمیته امام خمینی ره اقدام نماید.

عزیزی در پایان با اشاره به نقش تبلیغی و اثر گذار مبلغان خواهر در اجرای مطلوب برنامه های خانواده و توانبخشی کمیته امداد گفت:مبلغان با بهره مندی از دانش دینی و حوزوی خود می توانند در بالا بردن میزان بصیرت فرهنگی اجتماعی مددجویان موثر باشند و با این اقدام زمینه بروز آسیب های اجتماعی در بین مددجویان به حداقل خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha