سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
درس خارج

حوزه/ مدیر مدرس آیت الله مؤیدی قمی از راه اندازی و ثبت نام دروس سطح عالی و خارج در این مدرس خبر داد.

حجت الاسلام سید محمدهادی علوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، از راه اندازی مدرس آیت الله مؤیدی قمی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مرحوم آیت الله مؤیدی دروس خود را در این مکان برگزار می کردند، تصمیم بر آن شد که این مکان به نام مدرس آیت الله مؤیدی قمی نامگذاری شود.

وی با بیان این مطلب که این نامگذاری با هماهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قم انجام و ثبت شده است، اظهار داشت: مقرر شد در این مدرس، کلاس های سطوح عالی و دروس خارج برای طلاب برگزار شود.

مدیر مدرس آیت الله مؤیدی قمی ابراز داشت: در حال حاضر 14 استاد اعلام آمادگی کرده اند تا با این مدرس همکاری داشته باشند.

حجت الاسلام علوی خاطرنشان ساخت: بنابر تصمیمات مدیریت حوزه علمیه استان قم، طلاب باید در تمام دروس حضور داشته باشند تا بتوانند در امتحانات پایان سال شرکت نمایند؛ به همین دلیل تا به امروز 30 نفر از طلاب پایه هفتم برای شرکت در دروس این مدرس ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در کنار درس اصلی، دروسی همچون تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و اخلاق نیز در این مدرس برگزار خواهد شد.

مدیر مدرس آیت الله مؤیدی قمی در پایان بیان داشت: آدرس این مدرس: روبروی صحن جوادالائمه، کوچه آبشار، خیابان بوعلی سینا، کوچه 19، پلاک 26، حسینیه و مدرس آیت الله مؤیدی قمی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha