چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام سید مجتبی موسوی راسخ -حوزه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: خانواده ها ضمن این که باید به مساله ازدواج فرزندان به شکل بسیار جدی توجه داشته باشند، در عین حال این سنت حسنه را آسان برگزار کنند تا جوانان بتوانند به راحتی تشکیل خانواده دهند.

حجت الاسلام سید مجتبی موسوی راسخ در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان، گفت:  تلاش برای ترویج ازدواج های کم هزینه و ساده یکی از رسالت های فرهنگی مردم و مسئولان است.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه قزوین به اهمیت ازدواج در سنین جوانی اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان باید در ازدواج، ایمان، اخلاق و تقوا را در نظر بگیرند و از ترویج بدعت های غلط خودداری کنند.

حجت الاسلام موسوی، زندگی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را نمونه بارز یک ازدواج آسان و تشکیل یک زندگی مستحکم اسلامی دانست و اظهارکرد: همه جوانان باید ازدواج این 2 بزرگوار و همچنین اصل ساده زیستی، مشورت، تقسیم کار، ایثار و تربیت فرزند را ملاک زندگی مشترک خود قرار دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین با  تاکید بر ضرورت پرهیز از تجملات و تشریفات در ازدواج، گفتخانواده ها ضمن این که باید به مساله ازدواج فرزندان به شکل بسیار جدی توجه داشته باشند، در عین حال این سنت حسنه را آسان برگزار کنند تا جوانان بتوانند به راحتی تشکیل خانواده دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha