یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
خدیجه ربیعی

حوزه/ نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حوزه های علمیه کانون ترویج علوم دینی و صیانت از دیانت مردم هستند، گفت: حمایت از حوزه های علمیه وظیفه دولت و مجلس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، خدیجه ربیعی، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی،  امروز در نشست مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با مدیران مدارس علمیه خواهران این استان، با تبریک فرارسیدن عید غدیر، ثابت قدم بودن در مسیر خداوند متعال را لازمه بندگی حق تعالی عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه حوزه های علمیه کانون ترویج علوم دینی هستند، اظهار کرد: به یقین نقش حوزه های علمیه خواهران در تربیت جامعه اسلامی غیر قابل انکار است.

ربیعی، حمایت از حوزه های علمیه را وظیفه دولت، مجلس و خیران بیان کرد و افزود: باید بکوشیم نقش سازنده حوزه های علمیه خواهران برای همگان به خوبی تشریح شود تا کمک ها بهتر و راحتر به این جهت معطوف گردد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حضور چشمگیر حوزه های علمیه خواهران در عرصه های مختلف از ضرورت های امروز کشور است، خاطرنشان کرد: به یقین یکی از پتانسیلهای بالقوه کشور بانوان هستند که باید در اداره کشور از این ظرفیتها به نحو احسن استفاده شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه شعار ما بر مبنای توسعه پایدار است، خاطرنشان کرد: هیچ توسع ای پایدار نمی شود مگر اینکه به همه قشرهای جامعه توجه یکسان صورت گیرد.

عضو ناظر مجلس در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، همراهی نمایندگان مجلس با حوزه های علمیه را وظیفه ذاتی آنها دانست و اظهار کرد: باید پیشنهادات به نمایندگان مجلس داده شود تا ما بتوانیم از آنها در صحن علنی مسجد و در کمیسیون ها حمایت کنیم.

در ادامه این نشست نیز پیشنهادات لازم از سوی مدیران حوزه های علمیه خواهران در راستای رشد همه جانبه حوزه های علمیه ارائه شد.

همچنین مقرر شد خانم ربیعی به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان از مدارس علمیه خواهران بازدید داشته باشد و از نزدیک در جریان کمبودها قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha