سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام سعید مهدوی امین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۸۰۰ روستای استان لرستان از حضور مبلغ و روحانی بی بهره هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن همایش های جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه برای ایام محرم امسال ۸۰۰ مبلغ برادر و ۴۰۰ مبلغ خواهر در سامانه سجام ثبت نام  کرده اند، گفت: سامانه سجام، سامانه ای برای اعزام هدفمند مبلغان در ایام تبلیغی سال است و  مبلغین باید ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهند.

وی با اشاره به این که هم اکنون ۲ هزار و ۸۰۰ روستای استان لرستان از حضور ارزشمند مبلغ و روحانی بی بهره هستند، افزود: ظرفیت حضور روحانیون در روستاهای استان لرستان تنها ۲۰۰ نفر است که امید می رود با تدابیر اندیشیده شده سایر مناطق روستایی نیز از وجود روحانیون و تبلیغ آنان بهره مند شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در حال حاضر در استان لرستان ۱۰۵ روحانی مستقر در روستاهای این استان به تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع)  مشغول هستند.

حجت الاسلام مهدوی امین خاطر نشان کرد:علاوه بر روحانیون و مبلغان ساکن استان هر ساله طلاب لرستانی مقیم قم در ایام محرم و صفر نیز برای تبلیغ اهداف مکتب قیام امام حسین(ع) در مناطق مختلف استان مشغول خدمت می شوند.

وی در پایان تبیین جایگاه ولایت فقیه،بیان سیره علوی و فضائل مکتب اهل بیت(ع)، دفاع از حرم اهل بیت(ع)، تشویق به ازدواج آسان و فرهنگ سازی برای استفاده از تولیدات داخلی را از مهمترین سرفصل های تبلیغی مبلغان در ماه های محرم و صفر برشمرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha