سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: فداكاري و اخلاص و بصيرت دانشجويان در بزنگاه هاي تاريخي ارزشمند است و بايد از اين سرمايه به درستي استفاده شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در ديدار  مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه قم گفت:‌ دانشجويان سرمايه نظام هستند، چرا كه در آينده نزديك امور مختلفي را به دست خواهند گرفت لذا وظيفه و رسالت همه مسئولين اين است كه اين جوانان را حفظ كنند و از آن ها استفاده نمايند.
توليت آستان مقدس افزود:‌ فداكاري و اخلاص و بصيرت دانشجويان در بزنگاه هاي تاريخي بسيار ارزشمند است وبايد از اين سرمايه به درستي استفاده شود.
امام جمعه قم خاطر نشان كرد:‌ تعامل بين ستاد نماز جمعه و دانشجويان درراستاي حضور آن ها در پشت تريبون و سخراني در قبل از خطبه هاي نماز جمعه مي تواند در همفكري و استفاده از ظرفيت هاي متناسب درفضاي نماز جمعه كمك شاياني نمايد.
حجت الاسلام والمسلمین سعيدي اظهار داشت:‌ فضاي حرم مطهر و نماز جمعه يك فضاي بسيار مناسب جهت تربيت جوانان انقلابي است و ستاد نماز جمعه نيز بايد نسبت به حضور جوانان اهتمام ورزد.
در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام محمد مهدی کرمی ضمن تشریح فعالیت های این نهاد در سطح دانشگاه های استان قم گفت: این نهاد آمادگی کامل جهت تعامل با آستان مقدس در راستای غبارروبی، توررهای حرم گردی، اردوهای دانشجویی، طرح های مطالعاتی و مسابقات کتابخوانی را دارد و با اطلاعات کافی که درباره تشکل های و نهاد های دانشجویی سطح استان قم در این نهاد وجود دارد می توانیم فعالیت متناسبی را در این حوزه انجام دهیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha