چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب و روحانیان استان تهران گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت تقویت انقلابی عمل کردن، انقلابی‌گری و تداوم مبارزه با بی‌عدالتی‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از دامغان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی، در مجمع علما و روحانیت شهرستان دامغان اظهار داشت: علما و روحانیون در جامعه همواره با عزت و عظمت و معنویت و خلوص نیت زندگی کرده‌اند و تاریخ نیز شاهد بر این است که علما در طول تاریخ در ادوار مختلف مورد اعتماد و وثوق مردم بوده‌اند و همچنان نیز هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: تاریخچه جایگاه روحانیت از سربلندی خاصی برخوردار است و روحانیت پاسدار پرچم و مکتب اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت همواره در طول تاریخ از محبوب‌ترین قشرها در میان مردم بوده است و روشنگری‌ها و افزایش بصیرت‌های علما و روحانیون، سبب نقش بر آب‌کردن نقشه‌های شوم دشمنان علیه مردم بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه عظمت، شوکت، جایگاه و قدرت روحانیت نقشه‌های شوم دشمنان را کنار زده است، افزود: روحانیت تعلیم و تربیت‌شده مکتب امام جعفر صادق (ع) هستند و به این واسطه باید فکر و عمل روحانیت انقلابی باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های ممتاز روحانیت مبارزه با انقلاب زدایی از سوی دشمنان است، گفت: روحانیت در راستای مبارزه با انقلاب زدایی از سوی دشمنان همواره به فکر ترویج اندیشه و دیدگاه امام خمینی (ره) در سطح جامعه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جامعه امروز پرچم‌دار مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قدرت و عظمت و جایگاه مرجعیت پی برده‌اند و دنیا نیز به این قدرت اشراف دارد.

وی با اشاره به تحولات منطقه‌ای و نقش مهم و محوری علما به‌ویژه آیت‌الله‌العظمی سیستانی، مرجع تقلید جهان اسلام در سرکوب کردن گروهک تروریستی داعش و وحدت در میان ملت عراق، افزود: معظم له با تدبیر حکیمانه خود ملت عراق را از چنگال داعش گروهک تروریستی نجات داد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه علما و روحانیون در روشنگری، بصیرت افزایی و بیداری مردم در جامعه نقش مهم و محوری دارند و تاکنون به‌خوبی در این عرصه نقش خود را ایفا کرده‌اند، تصریح کرد: روحانیون باید در راستای آسیب‌های موجود در جامعه چاره‌اندیشی کنند و مردم در طول تاریخ تکیه‌گاه و پشتوانه روحانیت بوده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان دامغان در طول تاریخ مهد پرورش علما و روحانیون بوده است، گفت: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های علمیه در سطح کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان دامغان بوده است که علما و روحانیون نامی را تعلیم و تربیت و تحویل جهان اسلام داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب و روحانیان استان تهران بیان کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت تقویت انقلابی عمل کردن، انقلابی‌گری و تداوم مبارزه با بی‌عدالتی‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha