چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد - سمنان

امام جمعه موقت سمنان گفت: حوزه فرهنگی مهم‌ترین نقطه هدف و موردتهاجم دشمنان است.

حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، اظهار داشت: حوزه فرهنگ از  جبهه‌های مهم و اساسی و مهم‌ترین نقطه هدف مورد تهاجم دشمنان است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه هدف دشمنان در جبهه فرهنگی خالی کردن ذهن افراد از اعتقادات است، تصریح کرد: ایجاد جنگ روانی و تغییر افکار محوری‌ترین هدف دشمنان در جبهه فرهنگی است و در طول تاریخ مهم‌ترین سد راه برای تبلیغ دین و یکتاپرستی، ایجاد جنگ روانی و تغییر افکار از سوی دشمنان بود.

وی افزود: در طول تاریخ در ادوار مختلف دشمن وقتی از جنگ نظامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامید شد و چاره‌ای دیگر ندید به سمت جنگ باعقیده با جبهه فرهنگی روی آورد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی از سوی دشمنان علیه جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی، باید جوانان و نوجوانان در مقابل خطرات فرهنگی بیمه و مصون‌سازی شوند و در صورتی جوانی می‌تواند با تفکرات ضد دینی مقابله کند که آمادگی ذهنی و فکری لازم را داشته باشد.

وی اظهار کرد: همان‌طوری که در طبابت و کاری‌های نظیر آن در جامعه به متخصص نیازمند هستیم، در حوزه فرهنگی نیز در راستای مقابله با تهاجمات دشمنان و افکار ضد دینی نیازمند نیروهای فرهنگی با توان و ظرفیت زیاد، دارای تخصص و کار بلد هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha