جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان اینکه استکبار به دنبال تغییر واژه‌های انقلابی در کشور است، گفت: تداوم راه شهدا بهترین راه برای مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در بیست و هشتمین یادواره شهدای روستای خیج از توابع شهرستان شاهرود، در مسجد جامع این روستا با اشاره به اینکه استکبار به دنبال تغییر واژه‌های انقلابی در کشور است، اظهار داشت: در داخل کشور متأسفانه در برخی از اوقات مشاهده می‌شود که عده‌ای خواسته و یا بعضاً ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و دشمن را در طی اهدافش همراهی می‌کنند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا جزو آن دسته افرادی هستند که در انتخاب مسیر خود اشتباه نمی‌کنند و مرتکب خطا نمی‌شوند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم همچون شهید محسن حججی که جایگاه ویژه‌ای در نزد مردم‌دارند راه خود را با هوشیاری، بصیرت و آگاهی به‌درستی انتخاب کردند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «تداوم راه شهدا بهترین راه برای مقابله با دشمنان است»، افزود: شهیدان انقلاب اسلامی مسیری را طی کردند که در برابر دشمنان باید ایستاد و تعبیر جهاد کبیری که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند همین است چراکه ایشان جهاد کبیر را نه گفتن به دشمنان معنی می‌کنند و جهاد کبیر یعنی اینکه در برابر استکبار با همه هستی و داروندارمان باید ایستاد و این ایستادگی جواب می‌دهد که نمونه بارز و آشکار آن چهار دهه عمر با برکت انقلاب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصلحی با تقدیر از برگزاری یادواره‌های شهدا، این اقدام را اقدامی ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: این گردهمایی‌ها، برنامه‌ها و مراسمات منتسب به شهیدان حرکتی در مسیر شهادت سیدالشهدا (ع) و تداوم آن راه و مسیر است؛ زیرا شهادت در مکتب ما از جایگاه بالایی برخوردار است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه تعبیر زنده‌بودن شهیدان از سوی قرآن کریم یعنی اینکه شهیدان امروز عالم و بشریت را مدیریت می‌کنند، افزود: شهدا امروز در مدیریت مباحث مختلف در جامعه اعم از اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... جامعه را یاری می‌کنند، شهیدان در مسیر و راهشان انتخاب دقیق و به‌درستی داشته‌اند و در هدایت و مدیریت جامعه به‌خوبی پیش می‌روند و امروز در تشییع‌جنازه‌های شهیدان به‌ویژه شهیدان مدافع حرم چیزی که دیده می‌شود این است که این همبستگی‌ها، وحدت، همدلی و همراهی مردم با یکدیگر استکبار را به وحشت می‌اندازد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha