چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
تصاویر/ مراسم رونمایی از تولیدات رسانه ای راز رسانه

حوزه/مسئول گروه تبلیغی راز رسانه گفت: یکی از مشکلات اصلی در عدم موفقیت‌ها در کارهایی رسانه‌ای ارزشی عدم هماهنگی و همبستگی‌های لازم است که شایسته است برای حمایت از گروه‌های ارزشی نهاد و افراد دغدغه مند از سر هماهنگی و تعامل وارد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام چراغی در مراسم رونمایی  و اکران  تولیدات رسانه‌ای تبلیغی راز رسانه که در تالا سینمافیلم آیه در قم برگزار شد، تصریح کرد: امید است با نمایش این آثار بخشی از کارهای هنری طلاب در سازمان تبلیغات و دانشکده صداوسیما قم  در بین نهادهای ارزشی و مذهبی تبیین و شناسایی شود.

وی افزود:  گروه رسانه‌ای تبلیغی راز رسانه  به همت چندی از طلاب دغدغه مند و ارزشی در سال‌های اخیر تشکیلاتی شده و راهبردهای نیز بر آن تهیه‌شده که مسائل اجتماعی و سیاسی اجتماعی ازجمله مهم‌ترین این راهبردهاست.

حجت‌الاسلام‌چراغی گفت: حمایت‌های اندک و ناچیز  مالی و مادی از کارهایی رسانه‌ای ارزشی  یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این قبیل امور است و  باکم آثار موجود نیز با هزینه‌های بسیار کم  تولیدشده است.

مسئول گروه راز رسانه ادامه داد.:متأسفانه در بین سازمان‌هایی که باید حامی باشد شاهد هیچ‌گونه حمایتی نیستیم و نیروهای ارزشی و انقلابی نیز متأسفانه ورود و حساسیت  زیادی در قبال آثار رسانه‌ای ندارند درحالی‌که فضا در جبهه‌های مخالف و در بین دشمنان  از سر هماهنگی و حمایت‌های سرشار مالی است.

حجت الاسلام چراغی تأکید کرد: یکی از مشکلات اصلی در عدم موفقیت‌ها در کارهایی رسانه‌ای ارزشی عدم هماهنگی و همبستگی‌های لازم است که شایسته است برای حمایت از گروه‌های ارزشی  نهاد و افراد دغدغه مند  از سر هماهنگی و تعامل وارد شوند.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله دغدغه‌ها و اهداف گروه‌های ارزشی حمایت و ترویج از آثار در سبک زندگی اسلامی و مقابله و مبارزه با سبک‌های مهاجم غربی در زندگی است.

مسئول گروه راز رسانه تصریح کرد: مهم‌ترین عامل کم بودن آثار در بین گروه‌های ارزشی عدم‌حمایت‌های کافی و لازم از طرف نهادهای زیر ربط است که باید این نوع نگاه‌ها تغییر پیدا کند.

وی ادامه داد: بسیج رسانه در تولید آثار و پیش‌تولید و در تمام مراحل از  بزرگ‌ترین و حامیان اصلی گروه تبلیغی راز رسانه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha