پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان به برخی از طرح ها و برنامه های عمرانی، فرهنگی و مذهبی در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اشاره کرد و گفت: فاز اول مدرسه امام صادق (ع) قروه به بهره برداری رسیده است و ان شاءالله فاز دوم آن نیز به زودی افتتاح می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: حوزه علمیه استان کردستان در مدت این چند سال تلاش های بسیاری برای ارتقا کمی و کیفی مدارس سطح  استان داشته است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان به برخی از طرح ها و برنامه های عمرانی، فرهنگی و مذهبی در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اشاره کرد و گفت: فاز اول مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان قروه به بهره برداری رسیده است و ان شاءالله فاز دوم آن نیز به زودی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: برای آسایش  بیشتر اساتید مدرسه علمیه قروه 3 واحد استادسرا در این شهرستان افتتاح کرده ایم که این امر موجب بالا رفتن راندمان کیفی اساتید مدرسه می شود و با افتتاح این سه واحد استادسرا در شهرستان قروه تعداد استادسراهای مدرسه امام صادق (ع) به 9 واحد رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه ها ساخت پارکینگ وسایل نقلیه برای مدرسه علمیه قروه بود که خوشبختانه این طرح نیز با موفقیت انجام گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه آشپزخانه، اتاق پژوهش، تکمیل موتورخانه و باشگاه ورزشی مدرسه علمیه قروه به اتمام رسیده است، گفت: خوشبختانه در ساخت و تکمیل بحث سرماش مدرسه برای فصل تابستان از تعدادی خیر کمک گرفته ایم. در بحث ورزش نیز پس از تکمیل و ایجاد مکانی برای ورزش طلاب مدرسه امام صادق(ع) قروه، این محل را به امکانات ورزشی روز مجهز کرده ایم.

حجت الاسلام عربیان در ادامه با تاکید بر اینکه مدارس علمیه باید در بخشی از هزینه هایشان خودکفا باشند، اظهار داشت: 70 مغازه برای مدرسه علمیه قروه در نظر گرفته شده است که به زودی 6 باب آن افتتاح می شود و مابقی نیز پس از تکمیل، به بهره برداری می رسند که این امر باعث درآمدزایی و تامین بخش زیادی از هزینه های این مدرسه می شود و به نوعی زمینه خودکفایی آن را فراهم می آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha