جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
۹ دی

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی ۹ دی طلاب و روحانیون استان کردستان، مردم و روحانیون استان کردستان، حمایت خود از حریم ولایت و انزجار از فتنه گران داخلی و خارجی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همزمان با سراسر کشور ایران اسلامی مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی، صبح امروز در سنندج و دیگر شهرستانهای این استان با حضور طلاب، روحانیون و اقشار مختلف ملت برگزار شد.

طلاب و اساتید مدارس علمیه شهرستان های کردستان با همراهی مردم، دانشجویان، بازاریان و... در میادین اصلی شهر حاضر شده و با شعارهایی ضمن اعلام انزجار از بانیان و حامیان فتنه 88، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تجدید بیعت دوباره با آرمان های امام راحل و شهدای اعلام نمودند.

در مدارس علمیه سراسر استان از روز گذشته برنامه های فرهنگی و بصیرتی برای آشنایی هرچه بهتر ابعاد فتنه بدخواهان داخلی و خارجی برگزار شد که در این ویژه برنامه ها به تبین و تشریح ترفندهای دشمنان برای ایجاد شکاف و از بین بردن اتحاد در بین ملت ایران و نقشه های دشمنان برای به وجود آوردن شبهات دینی پرداخته شد.

علاوه بر حضور روحانیون و طلاب در مراسم امروز، در برخی از مدارس علمیه نمایشگاه هایی با محتوای شناخت ابعاد فتنه، برای بازدید عموم برپا شده است.

گفتنی است که «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر ضدولایت فقیه» و... از شعارهای امروز طلاب، روحانیون، حوزویان و مردم ولایت مدار سراسر استان کردستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha