پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با بیان این که ۲۲ بهمن روز سیلی ملت به بدخواهان ایران و دشمنان و یاوه گویان نظام است، گفت: این روز تجلی عشق و ارادت مردم به رهبری و تجدید بیعت با امام راحل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در همایشی که به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار شد با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی نشانۀ قدرت خداوند است، گفت: مردم کشورمان با دست های خالی و با ایمان و توکل به خدا و با داشتن روحیۀ شهادت طلبی توانستند نظام شاهنشاهی و سلطنتی را در این کشور از بین ببرند.

وی با بیان این که همان عواملی که سبب پیروزی انقلاب شد، سبب تداوم آن نیز هست، افزود: سه عنصر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی را ایفا کرده است که نخستین آن اسلام ناب محمدی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام بوده است، خاطرنشان کرد: دومین عنصر در پیروزی انقلاب رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) و سومین عنصر نیز حق مداری مردم و ولایت مداری آنان بوده است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز نیز همین سه عنصر مهم انقلاب و نظام اسلامی را در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان حفظ می کند، بیان داشت: امروز مردم به عنوان مهم ترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی با قدرت پشیبان این نظام دینی هستند.

وی به دیدار اخیر همافران نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید کردند که باید مردم را شناخت و حرف آنان را شنید، این مسأله یعنی مسؤولان با رفتن به میان مردم و داشتن حضور پر رنگ تر، حرف ها و خواسته های آنان را بشنوند، زیرا مردم کسانی بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که در هشت سال دفاع مقدس مردم پیروز میدان بودند و هم اکنون نیز این مردم هستند که در برابر تحریم ها مقاومت می کنند، افزود: هر جا که عناصر نفوذی و نااهل وارد عرصه شدند، مردم به صحنه آمدند و آنها را به زباله دان تاریخ ریختند، پس مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند و بدون شعار زدگی گلایه های آنان را بشنوند و پاسخ دهند. 

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که مردم هنوز گلایه هایی دارند که به حق است، گفت: مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند، اما از کمرنگ شدن ارزش های دینی و عفت، سیاست بازی برخی مسؤولان، رانت خواری و فاصله طبقاتی، گسست خانواده ها و زیاد شدن طلاق، بیکاری، ترک امر به معروف، اشرافی گری برخی از مسؤولان گلایه دارند و به حق است.

وی با بیان این که همۀ ما دربرابر این مردم صبور و نجیب مسؤول هستیم، اظهار داشت: اگر در جامعه ما همه امور طبق دستورات دین اجرا شود، مشکلات حل خواهد شد، اما متأسفانه مشکل اصلی ما در این است که مسؤولان ما از آموزه های دینی فاصله گرفته اند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که در کنار این مسؤولان با روحیۀ اشرافی گری، مسؤولانی نیز وجود دارند که متدین، مجاهد، انقلابی و خدوم هستند، تصریح کرد: همه مسؤولان نظام اسلامی باید روحیه خدمت به مردم داشته باشند چون این انقلاب متعلق به مردم است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امام خمینی(ره) فرمودند: ولی نعمت ما مردمند و رهبری انقلاب نیز تاکید بر شناخت خواسته های مردم و رفع مشکلات آنان دارند، گفت: ما در ایران اسلامی پرچم حکومت علوی را برافراشته ایم پس باید سیره عملی آن حضرت را الگوی خود قرار دهیم و مسؤولان نیز باید در سختی ها شریک مردم باشند.

امام جمعه بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: 22 بهمن امسال به یقین متفاوت خواهد بود و ملت ایران علاقه خود را به نظام، رهبری، آرمان های شهدا و امام در نمایشی عظیم به رخ جهانیان خواهند کشید.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که ۲۲ بهمن روز سیلی ملت به بدخواهان ایران و دشمنان و یاوه گویان نظام است، بیان داشت: به فرموده رهبر انقلاب؛ ۲۲ بهمن امسال ۲۲ بهمن تماشایی و دیگری خواهد بود، این روز تجلی عشق و ارادت مردم به رهبری و تجدید بیعت با امام راحل خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برخی ها دائماً می گویند که مردم از نظام خسته شده اند، افزود: مردم در ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که  علاقه مند به نظام هستند و تنها دشمن از این نظام خسته شده است.

امام جمعه بابلسر تاکید کرد: حضور پر شور مردم ایران در ۲۲ بهمن امسال، سبب خواهد شد بسیاری از معادلات خبیثانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به هم بریزد، و بسیاری از زیاده گویان علیه این ملت مقاوم پاسخ زیاده گویی خود را بگیرند.

حجت الاسلام قلی پور افزود: ۲۲ بهمن امسال به یقین ۲۲ بهمنی متفاوت خواهد بود و ملت ایران علاقه خود را به نظام، مقام معظم رهبری،  آرمان های شهدا و امام خمینی (ره)در نمایشی عظیم به رخ جهانیان خواهند کشید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha