پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
مراسم آغاز سال تحصیلی جامعه الزهرا(س)

حوزه/ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه قم اجتماع بزرگ طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در سالروز حماسه ۹ دی برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همزمان با سالروز حماسه ۹ دی، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» اجتماع بزرگ خواهران حوزوی استان قم با حضور طلاب مدارس علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س)  برگزار می شود.

بر اساس این گزارش:  حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه قم سخنران این مراسم خواهد بود.این اجتماع بزرگ خواهران ۱۰ صبح در مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

در این اجتماع که به همت جامعه الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود، اساتید و خواهران طلبه  ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر انقلاب، حمایت و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی  وشهدای انقلاب اعلام کرده و بر جان فشانی در این مسیر و مقابله با توطئه دشمنان خارجی و فتنه سرسپردگان داخلی تاکید می‌کنند.

ستاد بزرگداشت روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» جامعة الزهرا علیهاالسلام از همه خواهران طلبه برای شرکت در این مراسم باشکوه دعوت به عمل می‌آورد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha