شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین بر این اعتقاد است که پاسخ به شبهات دینی در فضای مجازی، مهمترین رسالت امروز طلاب و روحانیون است و باید با تمام توان وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر  روز گذشته در نشست «فضای مجازی باید ها و نبایدها» که دراردوگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد، گفت: اگر طلاب در  زمینه پژوهشی توانمند شوند، می توانند با استدلال پاسخگوی سؤالات و شبهات نسل نوجوان وجوان باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که امروز پاسخ به شبهات دینی در فضای مجازی رسالت اصلی طلاب و روحانیون است، چرا که دشمنان با تمام توان علیه باورها و ارزش های متعالی اسلامی و قرآنی کار می کنند، افزود: فعالیت های ضد دینی دشمنان برای سنین کودکی به صورت گسترده آغاز شده و شبهات بسیاری در ذهن کودکان و نوجوانان ایجاد می کنند که بسیاری از آنها بدون پاسخ باقی می ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: دشمنان امروز بیش از همیشه در فضای مجازی و شبکه های مختلف سرمایه گذاری کلان کرده اند، لذا باید در این عرصه با توجه به تاکید رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در دیدارهای  مختلف با مسئولین و اقشار مختلف مردم، بتوانیم ورود قوی داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به رسالت خود در برآورده کردن انتظارات رهبری معظم انقلاب عمل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha