چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 865564
۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
انتصاب در حوزه خراسان

حوزه/ حجت الاسلام مجید نصیرایی به عنوان مسئول جدید حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در حکمی حجت الاسلام مجید نصیرایی را به عنوان مسئول حوزه مدیریت این حوزه منصوب کرد.

وی در این حکم آورده است: حوزه علمیه خراسان یکی از پربارترین مراکز علمی تشیع و مهد پرورش بزرگان و نام آور در دانش‌های اسلامی طی قرن های مختلف بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از رشد چشمگیری برخوردار گردید.

مدیر حوزه علمیه خراسان ابراز کرده است: صیانت و حفظ این میراث گرانب ها نیازمند تلاش مضاعف، و شکوفایی آن به مدیریت عالم، جامع و دلسوز نیاز دارد؛ بدین لحاظ و نظر به توانمندی علمی، حسن تجربه و برخورداری از صلاحیت های لازم، شما را به عنوان مسئول حوزه مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان منصوب می نمایم.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی بیان کرده که امید است در پرتو الطاف الهی، توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری ضمن استفاده از ظرفیت‌های بالای معنوی، تربیتی، آموزشی و توانمندی های حوزه علمیه خراسان با برنامه ریزی دقیق بتوانید اهداف حوزه علمیه را در حوزه مدیریت و ارتباطات و نیز اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ و معارف اسلامی فراهم سازید.

همچنین، مدیر حوزه علمیه خراسان در حکمی دیگر، حجت الاسلام محمد اسفندیاری را به عنوان مشاور در امور توسعه مدارس علمیه و رشته‌های تخصصی حوزه علمیه خراسان منصوب کرد.

در حکم مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام اسفندیاری در مسئولیت حوزه مدیریت، آمده است: با توجه به توانمندی‌ها و تلاشی که  از شما سراغ دارم انتظار می رود منشاء خدمات ارزشمند در عرصه های تعلیم و تربیت در حوزه علمیه کهن خراسان باشید.

گفتنی است، حجت الاسلام محمد اسفندیاری، هم اکنون مدیر مدرسه علمیه عالی نواب نیز هست و حجت الاسلام مجید نصیرایی حدود سه سال مسئولیت حوزه خراسان جنوبی را بر عهده داشت.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha