پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
علی رحمتی اردبیل

حوزه/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۴۰۰ دستگاه بین شهری برای جابه جایی زائران اربعین حسینی، امسال توسط اداره کل راهداری استان اردبیل در نظر گرفته شده است که از ۱۷ مهر تا سوم آبان ماه به زائرین خدمات دهی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، علی رحمتی، شامگاه پنج شنبه در جلسه کمیته حمل ونقل سوخت و هماهنگی اعزام زائران اربعین حسینی، با بیان اینکه طرح ویژه خدمات راهداری از ۱۷ مهرماه آغاز و تا سوم آبان‌ماه ادامه دارد اظهار کرد: امسال برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر عدم افزایش نرخ کرایه‌های جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از اعمال نظارت‌های ویژه بر عملکرد شرکت‌های مسافربری و ناوگان‌ها خبر داد و گفت: تمامی مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین راهی آماده ارائه خدمات به زوار حسینی بوده و ناوگان حمل و نقل مسافر نیز از نظر مسائل ایمنی و فنی مورد بررسی ویژه قرار گرفته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان داشت: زائرانی که با اتوبوس‌ها قرارداد رفت و برگشت دارند امکان سوار کردن آنها در نقاط مرزی نخواهد بود چرا که این زائران در مرحله اول از طریق ناوگان حمل ونقل داخلی از مرز به کرمانشاه منتقل شده و از کرمانشاه به استان‌های مربوطه سفر خواهند کرد.

وی تاکید کرد: از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ مهرماه تمامی ناوگان اتوبوسی استان بین مرکز استان و مرزهای مشخص شده تردد خواهند کرد.

رحمتی ازمردم خواست کسانی که در این ایام قصد مسافرت به سایر شهرها را دارند سفر خود را برای بعد از سوم آبان ماه موکول کرده ویا از طریق سواری و مینی بوس های بین شهری سفر کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha