چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
راهپیمایی 13 آبان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در بوشهر خبر داد و گفت: این مراسم روز دوشنبه هفته جاری با حضور مردم و به ویژه دانش آموزان این شهر برگزار می شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این مراسم روز دوشنبه هفته جاری با حضور مردم و به ویژه دانش اموزان این شهر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در تشریح برگزاری این مراسم گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آماده این راهپیمایی از میدان قدس آغاز و تا میدان رئیسعلی دلواری ادامه خواهد داشت.

وی ساعت شروع راهپیمایی ۱۳ آبان را ساعت ۸:۳۰ صبح اعلام کرد و افزود: با توجه به هماهنگی به عمل آمده مهندس «مصطفی چمران» به عنوان سخنران این مراسم تعیین شده است.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون روز ۱۳ آبان مبنی بر اینکه «اولین مضمون ۱۳ آبان رویارویی رژیم آمریکا با نهضت اسلامی و بیداری اسلامی است» گفت: به گفته رهبر انقلاب، آمریکا دولت آمریکا در هیچ کشوری و میان هیچ دولتی یک وجهه عمومی ندارد و مرگ بر آمریکا دیگر جزو شعارهای اختصاصی ملت ایران نیست و در بسیاری از کشورها گفته می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: ملت ایران در این روز با حضور خود بیعت مجددی را با انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و آرمان های شهدا خواهند بست و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ثابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان در این چند ساله اخیر فشارهای خود را برای ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه افزایش داده اند افزود: این دشمنان از هر راهی وارد شدند تا به کشور ضربه بزنند و اکنون نیز تهاجم اقتصادی را با کمک جنگ نرم رسانه ای برای فشار بر مردم ایران پیش گرفتند.

حجت الاسلام جمالی ضمن دعوت از مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی پاسخ قاطعانه را به جهان استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha