پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز

حوزه/ جوانان و نوجوانان فهیم، آگاه و بیدار خوزستان همچون برادران و خواهران خود در سراسر کشور، امروز به خیابان‌های اصلی شهر آماده و یک صدا فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مردم غیور خوزستان به ویژه کلانشهر اهواز و علی‌الخصوص جوانان و نوجوانان فهیم، آگاه و بیدار دل، امروز همگام با دیگر جوانان وطن، برای اعلام انزجار از آمریکا و هم‌پیمانانش به خیابان‌ها و میادین اصلی شهر آمده و فریاد براعت از استکبار سر دادند.

امروز جوانان رشید خوزستان در ۶۰ نقطه از این استان پهناور، برای حمایت از جوانان دیگر ملت‌های آزادی‌خواه و حق طلب و برای ریشه‌کن کردن استبداد جهانی، یک‌صدا فریاد «مرگ بر آمریکا» سردادند.

طلاب، روحانیون، اساتید، فضلا و علمای بلاد نیز در اعلام تبعیت از سخنان رهبر معظم انقلاب و همچنین تذکر به مسئولان برای تکیه به نیروهای جوان انقلابی، دوشادوش مردم حاضر بوده و اعلام کردند؛ تنها راه نجات کشور «همبستگی ملی، اتحاد و اعتماد به جوانان وطن» است.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان اهواز از میدان شهدا با حضور گسترده مردم آغاز و تا حسینیه اعظم اهواز ادامه پیدا کرد.

لازم به ذکر است، مردم شریف و ولایتمدار خوزستان نیز در جای‌جای این استان همگام با دیگر مردم سرزمین پهناور ایران به خیابان‌ها آمده و شعار محوری «مرگ بر استکبار» سرمی‌دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha