سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ |۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 9, 2024
داراب

حوزه/ مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه با تاکید بر اینکه هیچ قلبی پاک تر از دوره جوانی نیست، گفت: هر دقیقه ای از عمر جوانی 100 سال می ارزد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمیان، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب، داراب، جنت شهر و زرین دشت که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه داراب برگزار شد، با اشاره به اینکه شهر داراب با نام مبارک امام حسن مجتبی(ع) شناخته می شود، اظهار داشت: این لقب ریشه اعتباری نه، بلکه ریشه حقیقی و تاریخی دارد.

وی، مردم ایران را محب اهل بیت(ع) دانست و اضافه کرد: مردم شهر داراب از عشق ائمه(ع) برخوردارند و هر فردی در بین مردم به رسم سربازی وارد خانه حضرت ولی عصر(عج) شد این عشق برای آنان بیشتر می شود، از این رو عشق و علاقه دو طرفه است، درواقع شما طلاب جوانی خود را پای امام زمان(عج) گذاشته اید و حضرت نیز سربازان خود را دوست دارد.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: طلاب نقش یاران ائمه(ع) و سربازان امام زمان(عج) را بازی می کنند و قطعا به همان شکل نیز ائمه(ع) و ولی عصر(عج) به آنان نگاه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هیچ قلبی پاک تر از دوره جوانی نیست، تاکید کرد: متاسفانه حالت های خوب و معنوی، لطافت های روحی، دغدغه های الهی و بی اعتنایی به دنیا به تدریج جای خود را به دنیا خواهی می دهد، مگر اینکه از لحاظ اخلاقی آن را نگاه داری کنیم، از این رو هر دقیقه ای از عمر جوانی 100 سال می ارزد.

حجت الاسلام والمسلمین رحمیان در پایان بیان کرد: اگر می خواهیم در آینده خدمت کنیم باید لحظه های جوانی را قدر بدانیم، اینکه امروز نسل جوان ما ساعت ها طولانی به عمر خود بی توجه است، جای تاسف دارد، اگر جوان بخواهد در آینده خدمت کند باید از این فرصت ها استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha