یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 876285
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
آزادی

حوزه/ ابتکار یزدی ها باهدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد باعث شد تنها در برگزاری اولین روز اجرای یک نمایش، زمینه آزادی یک زندانی از محل فروش بلیط و کمک خیران شرکت کننده فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، چند روزی است که تبلیغات اجرای نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» در سالن آمفی تئاتر ملاصدرا با هدف کمک به آزادی جرایم غیر عمد، در گوشه و کنار شهر به چشم می خورد.

در اولین روز برگزاری این نمایش که شب گذشته با حضور علاقه مندان برگزار شد عواید حاصل از فروش بلیط این نمایش و نیز کمک خیّران منجر به تأمین دیه یک زندانی شد.

بر اساس این گزارش، پیش از ظهر امروز خبرها حاکی از اهدای سریع کمک های مردمی شب گذشته برای آزادی یک زندانی بود که دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از این موضوع خبر داده است.

بر اساس این گزارش مبلع ۱۵۰ میلیون ریال در اولین شب برگزاری این نمایش جمع آوری شده است که برگزار کنندگان امیدوارند در روزهای آتی با استقبال شهروندان و خیران زمینه آزادی چندین نفر دیگر هم فراهم شود.

همزمان با اجرای این نمایش، طرح «رهایش» با رویکردی فرهنگی و اجتماعی برای فرهنگ‌سازی و ایفای مسئولیت اجتماعی در راستای ترویج آزادسازی زندانیان غیرعمد در استان یزد در حال انجام است.

این نمایش از شب گذشته تا اطلاع ثانوی هر شب ساعت ۲۰ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ملاصدرا واقع در بلوار شهیدان اشرف شهر یزد به روی صحنه می رود و علاقه مندان برای شرکت در این نمایش می توانند به آدرس اینترنتی www.yazdbilit.com   مراجعه کنند و یا باشماره ۰۹۱۳۸۶۰۸۳۰۰تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha