پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ |۲۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 26, 2024
حجت الاسلام حیدری زاد

حوزه/ حجت الاسلام حیدری‌زاد گفت: فرق بین حکومت امام علی (ع) و انقلاب اسلامی در پیروان آن‌ها بود که وجود افراد وفادار به نظام باعث شده است که انقلاب اسلامی در طول چهل سال اقتدار و استقلال خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد حیدری زاد شامگاه دوشنبه در جمع مردم نوشین‌شهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به قدری محکم و استوار است که با وجود توطئه‌های اوئل انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه ۸۸ و فتنه اخیر به حیات خود با قدرت ادامه می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که در یک قرن اخیر بر پای آرمان و اصول خود ثابت مانده و از تمام فتنه‌ها با سربلندی بیرون آمده است.

وی افزود: انقلاب کبیر فرانسه که نتیجه انقلاب گروه‌های افراطی بود، به یک امپراطوری تبدیل شد؛ انقلاب روسیه تبدیل به خشن‌ترین حکومت تاریخ شد و انقلاب مصر هم به دست غیر انقلابیون افتاد، اما انقلاب اسلامی با قدرت مردمی ادامه حیات می‌دهد بدون این‌که از آرمان‌های خود کوتاه بیاید.

حجت الاسلام حیدری‌زاد گفت: در طول تاریخ شیعه سه حکومت پیامبر اسلام، امام علی (ع) و جمهوری اسلامی ایران به عنوان حکومت‌های ولایی تشکیل شده است و از بین این سه تا فقط جمهوری اسلامی ایران است که با حمایت مردمی چهل سال است که با قدرت پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: حکومت ولایی بر دو محور ولی خدا و در غیاب ایشان ولی فقیه جامع الشرائط و پیروان ولایت استوار است و فرق بین حکومت امام علی (ع) و انقلاب اسلامی در پیروان آن‌ها بود که وجود افراد وفادار به نظام باعث شده است انقلاب اسلامی در طول چهل سال اقتدار و استقلال خود را حفظ کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی بیان داشت: مردم صاحب اصلی این انقلاب هستند و در انتخاباتی که پیش رو داریم باید به این نکته توجه داشته باشیم که انقلاب اسلامی در چهل سال دوم وارد مرحله جدیدی می‌شود و باید افراد باسواد، با تقوا، فداکار، آگاه و در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شده و به مجلس راه یابند تا شاهد یک تحول عظیم در کشور باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ههههههه IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    بی خودی از انقلاب دم نزنید وقتی کسایی را به پست های مهم منصوب کردید که نه تنها انقلابی نیستند بلکه درصدد ضربه به انقلابند و با این شیوه منتظر ظهور یگانه حجت خداوند نباشید‌.
  • ۱۲۳ IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 1
    اول برید خودتان را اصلاح کنید اعمال و رفتارتان هر وقت مانند علی(ع)شد آن وقت است که ادعا داشته باشید.با ظاهرسازی نه امام زمان (عج)العالم فداه ظهور میکند واگر ظهور کند هم اولین کسانی که روبرویش می ایستند بسیاری از مدعیان انقلابند.