دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
کد خبر: 879679
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
تصاویر / مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در شهرستان سراب

حوره / دانشگاهیان دانشگاه تبریز در تجمعی اقدام جنایتکارانه آمریکا که منجر به شهادت حاج قاسم سلیمانی شد را محکوم کرده و یاد آن سردار مجاهد را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، دانشگاهیان دانشگاه تبریز، امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر، در تجمعی که با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد، جنایت آمریکایی ها در انجام عملیات تروریستی در فرودگاه بغداد و به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

دست‌نوشته‌هایی با موضوع «انتقام سخت»، «مرگ بر آمریکا»  و «مرگ بر اسرائیل» «شهید سلیمانی چهره بین‌المللی بود»، «شهادت پاداش و تلاش بی‌وقفه حاج قاسم سلیمانی در همه سالیان بود»، «نه سازش، نه تسیلم» در تجمع امروز جلب توجه می کرد.

در این تجمع، دکتر مجیدی رئیس دانشگاه تبریز و حجت الاسلام خدیوی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان این مراسم، دانشگاهیان طی بیانیه‌ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، اعلام کردند که ملت عزیز و انقلابی ایران و پاسداران عزیز و همکارانش قطعا انتقام سخت را آمریکایی‌ها می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha