یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی پور آبادان

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی، گفت: از آحاد مختلف مردم فهیم و قدرشناس آبادان دعوت می شود با حضوری گسترده در آیین تشییع سردار سلیمانی، جلوه ای دیگر از عظمت و خروش ملی را خلق و پیام انزجار و اعلام انتقام خود را به دشمنان اسلام ناب و حامیان تروریسم تکفیری و امریکای در آستانه مرگ و نیستی، برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه آبادان، به مناسبت تشییع سردار سلیمانی در خوزستان، از عموم مردم شهیدپرور آبادان دعوت کرد تا در این مراسم با شکوه، حضور بهم رسانند.

بر اساس این گزارش، متن پیام امام جمعه آبادان بدین شرح است؛

 بسم الله قاصم الجبارین

در آستانه ایام حزن و اندوه شهادت دخت نبی مکرم اسلام و در هنگامه ای که عطر خوش یا زهرا به مشام جان می رسد و از جای جای این سرزمین نوای «یا فاطمه» گوش جان را نوازش می دهد، ملت ایران در ماتم جانکاه و سوگ سنگین شهادت اسوه ی جهاد و مقاومت و محبوب انسان های آزاده و مظلوم فرو رفت.

مردی که در جبهه های مقاومت اسلامی و دفاع از حرمین حسینی و زینبی و استحکام قوای حزب الله، حماسه های ماندگار آفرید و در مقابل یورش یزیدیان زمانه، اشقیای تکفیری و ضد اسلام، حیدرگونه جنگید و عباس وار ایستاد...

و اینک ایران اسلامی با شور زینبی و شعور ملهم از فرهنگ جهاد و شهادت، خود را مهیای استقبال و بدرقه این شهید حماسه ساز و کربلایی کرده است؛ سرباز فداکاری که در دامان ولایت و مکتب ناب امام امت تربیت یافت تا نمایان گر واقعی چهره ی درخشان اسلام عزیز در عصر جاهلیت مدرن باشد.

و دیار خوزستان سرزمین سراسر سرّ و راز در استقبال از پیکر پاک این مرد بزرگ تاریخ پیشگام است. خوزستانی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی هزاران هزار بار فرزندان برومندش را همچون آلاله های بی سر به بهشت ابدی بدرقه کرد. آری خوزستان میعادگاه عاشقان ولایت و عارفان طریقت، خاکی که بوی خون صدها هزار شهید اسلام و وطن از آن استشمام می شود و مردمانی که داغ گل های پرپرشده خود را بارها و بارها به دل دیده اند، در بدو بازگشت قاسم گونه حاج قاسم سلیمانی پیکر پاکش را به آغوش می گیرد.

حاج قاسم به خاک خوزستان و مردمانش تعلق خاطر عجیبی داشت و خدا می داند در دل این حادثه و داستان تشییع پیکر او چه رازی نهفته است...

لذا همانگونه که قبلاً به اطلاع همگان رسید آئین استقبال و تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش پس از ورود به فرودگاه اهواز، در روز یکشنبه ۱۵ دی ماه مصادف با نهم جمادی الاول، ساعت ۸ صبح در اهواز از میدان مولوی به سمت خیابان سلمان فارسی برگزار می شود.

از آحاد مختلف مردم فهیم و قدرشناس آبادان دعوت می شود با حضور شکوهمند و گسترده در این آیین عاشورایی، ضمن پاسداشت مقام این شهید والامقام و دیگر شهدای این فاجعه هولناک، جلوه ای دیگر از عظمت و خروش ملی را خلق و بر تداوم راه پرفروغ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان عزیز جبهه مقاومت تاکید نموده و پیام انزجار و اعلام انتقام خود را به دشمنان اسلام ناب و حامیان تروریسم تکفیری و امریکای در آستانه مرگ و نیستی، برسانند.

و إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

علی ابراهیمی

امام جمعه آبادان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha