یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
حجت الاسلام کیومرزی

حوزه/ حجت الاسلام کیومرزی: آمریکا جنایت‌های مختلفی علیه کشور و ملت ما انجام داده است، از جمله کودتای ۲۸ مرداد، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری و ترورهای بعد از انقلاب، اما دیگر زمان «بزن و در رو» تمام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی، امروز در جمع دانشجویان دانشگاه ارومیه که در مسجد این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: مسئولین باید این پیام را از حضور میلیونی ملت در تشییع سردار سلیمانی دریافت کنند که مردم قدردان مدافعان ارزش‌ها، اسلام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به عملیات موفقیت آمیز سپاه در حمله به پایگاه عین الاسد آمریکا، اضافه کرد: خدا را برای این پاسخ قاطع و انتقام سخت شاکریم؛ آمریکا جنایت‌های مختلفی علیه کشور و ملت ما انجام داده است، از جمله کودتای ۲۸ مرداد، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری و ترورهای بعد از انقلاب، اما دیگر زمان «بزن و در رو» تمام شده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ارومیه افزود: سردار ما را شهید کردند، ما پایگاهی که در آمادگی کامل بود و نیروهای نظامی در آن مستقر بودند را هدف قرار دادیم و این نشان دهنده قدرت نظامی ما در منطقه و جهان است.

حجت الاسلام کیومرزی با اشاره به تشییع میلیونی سردار سلیمانی، گفت: مردم به خوبی از حاج قاسم سلیمانی استقبال کردند و قدردانی از سرباز ولایت را با حضور میلیونی نشان دادند؛ اگر کسی خالصانه، به خاطر خدا و بدون چشمداشت به مردم خدمت کند، مردم نیز به خوبی قدردان او خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha