چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ مسابقه کتاب‌خوانی چشمه‌سار کوثر با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، شبکه سراسری معارف، سامانه کتاب‌خوان همراه پژوهان و موسسه امام هادی علیه‌السلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  مسابقه کتاب‌خوانی چشمه‌سار کوثر، با همکاری موسسه امام هادی علیه‌السلام، شبکه سراسری معارف، معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سامانه کتاب‌خوان همراه پژوهان برگزار می‌شود.

هدف از این مسابقه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه با ویژگی‌ها و خصائص بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و دیگر دختران پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله است و این مسابقه به صورت غیر حضوری و اینترنتی برگزار می‌شود.

کتاب چشمه‌سار کوثر با ۱۸۰ صفحه، یکی از آثار ارزنده‌ی حجت الاسلام و المسلمین مهدی عبداللهی بوده که حاوی ۶ خطبه از خطبه‌های ارزشمند دختران رسول خدا صلی الله علیه و آله است.

این خطبه‌ها نشانگر منزلت رفیع، عظمت مقام و دانش گسترده‌ی خاندان عصمت و اهل‌بیت وحی علیهم‌السلام است. از ویژگی‌های کتاب چشمه‌سار کوثر، دارا بودن خطبه‌های ارزشمند دختران رسول خدا صلی الله علیه و آله همراه با ترجمه و اعراب کامل است.

زمان شروع مسابقه از ۱۱ دی هم‌زمان با میلاد مسعود حضرت زینب کبری سلام الله علیها و پایان آن ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و نتایج مسابقه، پس از انجام مراسم قرعه کشی، هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و زادروز میلاد امام خمینی رضوان الله علیه، اعلام و به برگزیدگان از سوی حامیان مسابقه، ۱۰ پلاک طلا مزین و متبرک به نام حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها و جوایز ارزنده‌ی دیگر اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در مسابقه، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه امام هادی علیه‌السلام به نشانی www.imamhadi.ir و یا سایت آزمون موسسه به نشانیazmoon.imamhadi.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حیدریان IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    0 0
    با سلام نتایج مسابقه چشمه سار کوثر کی اعلام میشه