سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
پرستاران

حوزه/ پرستاران یزدی با صدور پیامی به مردم شریف استان یزد تأکید کرد: خیرین محترم و همشهری های عزیز با کمک های نقدی و غیرنقدی می توانند نقش ارزنده ای در خرید لوازم پزشکی و موردنیاز داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، پرستاران یزدی در پیام مهمی به مردم یزد نوشتند: اکنون وارد جنگی تمام عیار با دشمن نامرئی شده ایم و پرستاران در کنار سایر کادر درمانی و خدماتی در حال مبارزه و مقاومت در مقابل هجوم بی رحمانه کرونا ویروس اند.

آنان روز میلاد امام علی(ع) در بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد را اینگونه توصیف کردند: در روز میلاد حضرت علی(ع) (از بیمارستان شهید صدوقی) ره) بازید شد؛ فضایی مملو از غم و اندوه و خستگی کادر درمانی که سخت مشغول کار بودند؛ اورژانس بیمارستان پر از بیمار و در سالن آن مردمی گریان و مستأصل، پرستاری گریان درحالی که مادرش مریض در منزل و خودش چندین روز در بیمارستان مشغول خدمت است.

در این پیام توصیه شده است: ملت شریف یزد اگر کادر درمان شکست بخورد و ناتوان شود و خود در بستر قرار گیرد دیگر شهر ما در امان نیست. تا دیر نشده به کمک این عزیزان بشتابید که خیلی زود دیر می شود.

پرستاران یزدی ابراز کرده اند: رسانه ملی بجای این که همه جا را گل و بلبل نشان دهد واقعیت ها را منعکس نماید تا مردم عادی همکاری بیشتری داشته باشند و مردم عزیز از بیرون آمدن از منازل خوداری نموده و رعایت توصیه های بهداشتی را بکنند.

در ادامه افزوده است: دانشگاه و مراکز خصوصی در اسرع وقت اقدام به تأمین نیرو و لوازم حفاظت فردی نمایند و نیروهای مسلح آتش نشانی و شهرداری هر چه سریعتر در ضدعفونی معابر عمومی و وسایل حمل و نقل اقدام نمایند و حداکثر اقدامات احتیاطی از جمله تعطیلی مراکز به عمل آید.

پرستاران یزدی خواستار شده اند: خیرین محترم و همشهری های عزیز با کمک های نقدی و غیرنقدی می توانند نقش ارزنده ای در خرید لوازم پزشکی و مورد نیاز داشته باشند و بسیاری از همکاران خط مقدم پرستاران قرار دادی و با کمترین حقوق که این اندک حقوق هم به موقع پرداخت نمی شود.

در ادامه این پیام گلایه شده است: پرستاران از حضور مسئولان و سلفی گرفتن خسته شده اند و لطفا به دنبال بازدید و گرفتن عکس، کاری هم انجام دهید و مراکز درمانی استان بیمارستان های درگیر همانند شهید صدوقی(ره)، ضیایی اردکان و امام صادق(ع) میبد را تنها نگذارید.

در این پیام تصریح شده است: حضور افراد داوطلب از سایر مراکز می تواند قوت قلبی برای این عزیزان باشد و اقشار مختلف می توانند در امر تهیه و دوخت لباسهای مناسب مراقبت، تهیه مایحتاج پزشکی، پوشاک، تجهیز خوابگاهها برای خدمات ۲۴ ساعته  کادر درمانی و خدماتی، خوراکی و اقدامات تشویقی کادر درمانی و خدماتی، نقش ارزنده ای داشته باشند.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: نظام پرستاری یزد و میبد و اردکان بایستی حضور فعالتری داشته باشند و نگذارند کمک های مردمی به بیراهه رود بلکه با مدیریت خود و پرستاران معتمد بیمارستانها، کمک ها به صورت هدفمند توزیع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha