یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
گوشت قربانی

حوزه/ مرکز نیکوکاری شهید نبی لو پردیسان قم با هدف ترویج فرهنگ قربانی در بین مردم، ۱۴ رأس گوسفند ذبح و گوشت آن را در بین مددجویان و نیازمندان محله توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم با بیان اینکه این نهاد در راستای مردمی کردن فعالیت های این نهاد از سال های قبل اقدام به تأسیس مراکز نیکوکاری کرده است گفت: هم اکنون ۴۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان قم در حال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه این مراکز تحت نظارت کمیته امداد استان، فعالیت می کنند تصریح کرد: این مراکز کمک ها و مشارکت مردم و خیران را دریافت و در بین افراد بی بضاعت و به ویژه مددجویان تحت حمایت توزیع می کند.
میره ای با اشاره به اینکه مرکز شهید نبی لو مستقر در مسجد امام سجاد(ع) پردیسان یکی از مراکز نیکوکاری فعال استان است گفت: این مرکز از همان ابتدای تأسیس فعالیت های خوبی در راستای کمک به نیازمندان محله داشته و آخرین اقدام آن ذبح قربانی و توزیع گوشت آن در بین افراد بی بضاعت است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم با بیان اینکه این مرکز از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با تبلیغات وسیع در مسجد و سطح محله اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای ذبح گوسفند نموده است گفت: هیئت امنای این مرکز هر روز به نیت یکی از حضرات معصومین (ع) یک رأس گوسفند ذبح و گوشت قربانی را بین مددجویان و سایر افراد نیازمند محله توزیع می کنند.
وی ادامه داد: با استقبالی که از این طرح شده است خیران خواستار ادامه دار شدن چرخه ذبح گوسفند و توزیع گوشت آن بین افراد بی بضاعت محله هستند.
میره ای افزود: همشهریان گرامی نیز می توانند وجوه قربانی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۰۹۵۲ بانک ملی با کد شناسه ۹۹۹۹۹۹۷۲ و کد دستوری ۲*۰۲۵*۸۸۷۷* پرداخت کنند.
ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha